Dublin

Tråd i 'Reisemål' startet av anders82, 09. nov 2018.

  1. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    blir kanskje litt dobbelposting så admin må gjerne koble tråder hvis ønskelig
    Jeg trenger tips om hva man gjør et døgn i Dublin
    Jeg liker øl, mat og litt harry musikk. Dublin burde derfor være hånd i hanske. Spørsmålet er bare hvro jeg går. Er alene, men det går greit. Vil ha god mat og en eller to morsomme steder med musikk ala dette
     
  2. sday

    sday EBS, Avis pres, Hertz pres,Sixt Plat

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    Temple Bar er en fin plass, både for mat og musikk. Var i Dublin på guttetur for 2 uker siden.
     
  3. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    301
    Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    63
    Temple Bar området har mye live musikk, men det er veldig dyr øl der sammenlignet med resten av fantastiske Dublin og stort sett sjåka fullt av turister på barene.

    Beste pubmat får du på Sheehans som ligger rett ved gågaten Grafton Street, verdens beste Beef 'n Guinness pie :). Finnes mange puber med live musikk utenom Temple Bar, f.eks. O'Donoghues Bar i Merrion Row, mye historie fra Irsk folkemusikk der.
     
    anders82 liker dette
  4. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,421
    Bonuspoeng:
    93
    Verdt å kjøpe seg en billett til noen av showene som går hver kveld, med dans og musikk. Litt turistfelle, men allikevel god underholdning med en kald Guinness i hånden. Tror de fleste av de tilbyr mat også.

    Ellers er Guinness-bryggeriet verdt turen. Absolutt moro å se om en er glad i øl, og får mye godt å drikke der også ;)

    Ellers kan Trinity College og book of Kells være verdt en tur om man er kulturelt interessert. Biblioteket der er en opplevelse i seg selv.
     
    sday and braathens safe like this.
  5. sday

    sday EBS, Avis pres, Hertz pres,Sixt Plat

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    Anbefaler å kjøpe billett på forhånd.
     
  6. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,461
    Bonuspoeng:
    350
    Er i Dublin nå.
    Veldig mange av pubene har live musikk noen timer hver dag. Da blir det liv i leiern...
    Bor på Radisson blu royal. Grei beliggenhet og ca 10-15 min å gå ned til temple bar området
     
    anders82 liker dette

Del denne siden