Hei, Jeg ser på listen over medlemsfordeler for Eurobonus Gull at man tjener 25 % ekstra grunnpoeng på SAS-flyvninger. Kilde: https://www.sas.no/eurobonus/medlemsnivaer/ Jeg skal en tur til USA om to dager, og jeg blir Eurobonus Gull i det jeg lander i USA. Jeg skal bare være i USA i to dager før jeg flyr hjem igjen. Spørsmålet mitt er: Hva skjer med mine bonuspoeng hvis rekkefølgen på flyvningene blir feil? Ruten min er CPH->ORD->SJC. CPH->ORD er SAS og ORD->SJC er United. Hvis United ikke oppdaterer poengene mine før jeg flyr hjem igjen vil jeg potensielt gå glipp av 2000 poeng på flyvningen ORD->CPH på vei hjem. Noen som har vært borti en lignende situasjon og kan fortelle hva som skjer?
Det er derfor det er et par dagers forsinkelse på utstedelse av poeng. Du får poeng etter statusen du har på reisetidspunktet. Om det blir en feilreg kan det endres. Husk, det er kun med SAS du får 25% mer poeng.
Jeg håper jo jeg får statusen min mens jeg er borte så jeg får tilgang til lounges på vei hjem. Ja, jeg vet at det kun er med sas. Derfor jeg skrev dette: Takker så mye for svaret!
Ja, jeg har hørt at det er sånn det virker. Antallet app-oppdateringer som bestemmer når man får poengene
Du skriver "Hvis United ikke...", United oppdaterer ikke poeng fra flyvninger med SAS, det er det SAS som gjør
Flight fra ORD-SJC er med United og det er disse poengene som vil tippe meg over fra EBS til EBG. Så hvis poengene fra den flighten kommer i feil rekkefølge så var jeg redd for at jeg ikke skulle få 25 % bonus på flighten hjem fra ORD->CPH. Hvis det var oppklarende