EBG og Dinerskort

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av stalek, 12. febr 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Når jeg ble EBG høsten 2013 skaffet jeg meg et Dinerskort kort tid etter. Om jeg blir oppgrader til Plus / Business tur-retur på min New York reise i mars rekker jeg akkurat å bli kvalifisert til EBG neste periode. (Kommer hjem den 30, og opptjeningsperioden utløper 31. mars!)

    Dersom jeg i værste fall ikke skulle bli oppgradert ved hjelp av Optiontown, da ringer jeg Diners ASAP for oppsigelse - eller må jeg betale årsavgifta ut året uansett?
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Uten at jeg vet sikkert vil jeg gjette at du ikke betaler årsavgift før returen.
    Du kunne vurdert å kjøpe deg noen grunnpoeng om du ikke blir oppgradert for å redde gullkortet, så er i alle fall det problemet løst :)
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Det går ikke ann å kjøpe grunnpoeng. Det er kun ekstra poeng man kan få kjøpt. Grunnpoeng opptjenes kun ved flyreise med SAS eller andre Star partnere.
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    I stand corrected! Den var jeg faktisk ikke klar over :) Ganske genialt da, om man bommer med noen tusen poeng og ikke har mulighet til å fly for å tjene de inn.
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden