Eeeeeeendelig freeeeeedag!!!!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 30. okt 2015.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jammen så var det plutselig fredag da. God morgen forresten!
    Her har jeg tatt meg fri fra jobb i dag, mest fordi jeg har så inni granskauen mange ting som må gjøres, så derfor tidlig oppe og igang.

    Nå håper jeg dere andre også brenner av tiltakslyst i dag, selv om jeg har full forståelse av at Justin Bieber skandalen i Oslo i går kveld kan ta arbeidslysten fra de fleste.....

    Skulle ikke forundre meg om det blir en øller eller to i kveld. Men i morgen er det jo HalloVin så da må man frem med vinflaskene. Pleier å komme en del småtroll forbi her, så da får de seg en knert vin på veien. De pleier å se litt sure ut riktig nok, men vin må de jo lære seg å drikke....

    God helg!!
     
    Travellingalf and Baldrick like this.
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,214
    Likes mottatt:
    4,290
    Bonuspoeng:
    113
    Fredag ja. Nettopp tilbake fra en perfect run til Brussel. Noen timer her i kalde Trondheim med vinterdekkplundring, så er det kurs mot varmere strøk i morgen tidlig. Vel en uke i Thailand med innslag som Thai F på CDG-BKK og Conrad Koh Samui. Besluttet og bestilt på under en uke etter å ha sett lyset på FTU. Takk til Woj på Travelfox!
    God fredag og god helg!
     
    TOS_EBG, mathiasfe and Baldrick like this.
  3. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Siste dag på kontoret i GOT. Kjører bil hjem i dag, men har byttet mobiloperatør så jeg har dekning hele veien.

    Ha en brillefin fredag med begge henda på rattet.
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fredagsmorgen! Vurderer å rømme til landsstedet i helga med tanke på at vi bor et barnefylt nabolag og ringeklokka gikk varm i fjor.

    Har besøk på kontoret idag, en kollegas hund er her siden jeg har det mest "rømningssikre" kontoret. Med lydene han lager skulle man tro han er verdens mest ulykkelige hund, strengt tatt er han det motsatte.

    Ha en god fredag og helg! :)
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim også
    Her sitter man på jobb, og blir nok sittende. Månedsoppgjør må vite...
    I morra rømmer jeg huset og stikker på guttetur, så får kona ta ungene, hun er heldigvis bra form nå, etter en omgang med NORO-virus...Guttene er fremdeles sjuke...Hipp hurra for akevitt, som skal ta knekken på eventuelle virus hos meg :):)

    Ha en fortreffelig fredag :D
     
  6. Jeltzin

    Jeltzin EBD, BA Sølv

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    He he ,..God ettermiddag fra The Pier F-Lounge i HKG.. Her kommer man lett i godt humør med rett sort bobledrikke og femten retters meny! Blir sittende tre - fire timer eller nå sånn til BA åpner dørene på doningen som skal til LHR....
     
    Travellingalf and Bizflyer like this.
  7. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra arbeidsrommet på skolen i Kristiansand.
    Et par timer til, så er det helg og muligens en booking eller to bare fordi det er ukesvis siden jeg var ute på tur. Selv en tur til BGO med Widerøe for å ta en kopp kaffe hadde vært stas ..
    Ha en fin dag hva du enn drikker :)
     
  8. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra arbeidspulten i Stavanger.

    La mine gamle vinterdekk ut på "gi bort" på finn, dårlig ide. Har nå fått 15 epost fra hele baltikum om å hente dem. Har valg å gi dem til en fyr som ville bytte dem i "god polish bears".

    Så får håpe han ikke kommer på med en bjørnegud fra Polen. Har ikke plass til det på gjesterommet.
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ingenting er som å dumpe ned i 11C med en av de få ledige setene på flyet ved din side. Mens du hiver opp kofferten i hylla over deg, hvor du ved enkelt å skyve på noens jakke har strøken plass, før du dumper ned på flyets antakeligvis beste plass og hører boarding completed.
    Da er det fredag :)

    Historien blir langt mindre idyllisk om man drysser litt omstendigheter over. Som alltid velger jeg feil side i fasttrack og kommer bak det sedvanlige paret på tur som trenger minst 15 bokser til alle dritten de skal dra med seg. Ingenting er klart før de kommer frem til scanneren, og dette tar sin tid. Jeg antar at han smartingen som valgte motsatt side av meg var omtrent halvveis til Istanbul når jeg endelig kom meg igjenom. I tillegg er det nå vinterføre så mit sedvanlige 1440 går 1430 , noe jeg egentlig ikke hadde registrert. Og ja, nevnte jeg at min baggage ble klemt mellom to kasser på båndet og ble knust? Sprø plast med andre ord..
    Ei heller er det fredag i betydning helgefri. På jobb kl 05 i Danmark i morgen, ukependlerens drøm er uansett å komme hjem lørdag 1815 før man reiser på jobb søndag kl 19.

    God helg!
     
    Henrik, wilhelm, KatManDu and 2 others like this.

Del denne siden