Jeg skulle sovet, men er lys våken og sitter i sengen og ser TV og drikker kaffe. Kl er 03.50
Ankomsten på O'Hare var veldig bra, pass og toll har aldri gått fortere for min del 5 min??
Mannen så meg dypt i øynene og lurte på hvorfor jeg hadde valgt Chicago og ikke Miami, New York eller eller...
stammet litt og sa noe om at jeg likte arkitekturen i Chicago..
@anders82 hadde rådet meg til å ta toget til byen og som sagt så gjort. Først var det å finne stasjonen .. opp og ned rulletrapper og det tok noen rundet før jeg skjønte at jeg skulle ta lokaltoget på flyplassen. Etter en del vandring kom jeg endelig til stasjonen og fikk brukt 20$ på et tredagers pass som @anders82 sa .. ved nærmere ettertanke trenger jeg jo bare to dager ... spist er spist og ferdig med det.
Toget til byen var et gammelt skrangletog ojg stoppet på alle melkerampene inn til byen akkurat som bybanen i Bergen. Forskjellen er vel mest at her soknet det 1/2 million mennesker til hver melkerampe mens det i Bergen er 5000.
Problemet med toget til byen, hvis du aldri har tatt det før, er å vite hvor du skal av??
Tok toget til første stasjon i the loop og opp i dagen .. Google er en fin fyr til å finne hotellet!
Last edited: 06. mai 2017