Bedre og bedre .... Bortsett fra brennevinet så er det bedre på suppekjøkkenet på OSL ... .... og så er det så ubegripelig mange svensker, det ordner seg vel når Stockholm flyet går om en time ..
Du reiser ikke før 22? Da "møtes" vi kanskje i luften, Swiss har departure 20:10, eller, nei det tar nok lengre tid før vi er på høyde med ORD. Jeg så SAS kjerra dra når jeg kom inn i loungen her. Tenkte på da jeg reiste med den i august, det var vel da du var i HKG? God tur hjem
Plutselig ble det god plass i loungen ... svenskene er gått og nå høres litt danske ord ... Apropos det... det er rart å gå på gaten mellom amerikanere av alle slag og plutselig skinner det igjennom en diskusjon på dansk ... jeg hørte vel noen norske også iblant .. men disse danskene minnet meg på at det alltid er noen som forstår hva du sier ...enten du er på Zanzibar eller i Chicago
Hvor går neste egotrip? LAX MIA SFO NRT Jeg har vært i Miami og San Francisco .... Eller kanskje med en annen *A
... artig å høre pipingen i gate fra de som ikke hadde A eller B på boardingpasset .. litt gapestokk når de ikke gidder å høre etter .
Hjemturen gikk greit ..jeg fikk det jeg ville ha, men når SAS stiller med sure danske drager så blir stemningen deretter .. Den godt voksne mannlige purseren gjorde alt han kunne for å rette opp inntrykket og tok seg godt av meg .. men dragen var der hele tiden .. hva hun hadde spist vet jeg ikke
Det pep noe voldsomt da jeg boardet på BGO på torsdag, selv med EBG. Ikke boardet jeg under Prioritert Boarding heller.. Hva er dette egentlig?