Flemming melder allerede at det blir oppstart med A380 på CPH fra 1 desember. Men kun med eco og biz. Ingen F.
Stemmer det - “There are some routes that don’t require first class” ifølge sjefssjeiken. http://www.ausbt.com.au/emirates-plans-two-class-airbus-a380-dropping-first-class
Kjempekult! Biz på A380 er jo langt bedre enn de gamle biz setene. Håper det blir mulighet for å booke gjennomgående billetter fra OSL.
Jo, men service er litt mer ymse. Det er jo en milliard seter så de rekker knapt over på en lang flight og siden de ikke bruker traller og slikt må du beregne LANG tid før du får en drink eller matservering. Rimelig annoying om du vil sove. Hadde midt i kabinen mellom Dubai og HK før Påske. Endte med å gå bak i baren og tok en drink og litt snacks der. Var tilbake og hadde sovnet innen de tok bestillinger (satt ørlitt på spissen). Også F servicen (nå blir det ikke F til CPH) var betydelig dårligere i en full A380 enn på den lille balja til OSL. Med forbehold om at det er tilfeldigheter med crew etc. Jeg er m.a.o ikke sååååååååå entusiastisk
Det bliver forhåbentligt bedre med den nye config. "Kun" 58 C-klasse sæder fra CPH. 557 på economy dog....
Er det lov å håpe på et Bonusfeberarrangement i forbindelse med launch...? Siden det står og lese at barområdet skal beholdes på denne config melder jeg herved min interesse....
Wow. What can I say. Det å doble kapasiteten på CPH er rimelig heftig. Det vil si at Emirates har over 1200 seter å fylle fra skandinavia hver eneste da.
Skuffende at de fjerner F, og ennå mer skuffende er kommentaren i nyhetsartikkelen på forsiden at C og F selger dårlig fra Skandinavia. Er OSL og ARN de neste som mister F?