Emirates

Tråd i 'Bonushjelp' startet av petterel, 07. aug 2017.

  1. petterel

    petterel EBD og QPP

    Innlegg:
    227
    Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    Finner veldig lite info om hvordan vi nordmenn kan samle opp poeng for å fly EK F. Noen som har litt inside(flyer)information, tips og triks? :D
     
    Xflipper liker dette
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det er så billig å fly Emirates i F. 7200kr tur retur HKG-BKK :) Jeg tar snart turen.
     
    phileas and petterel like this.
  3. petterel

    petterel EBD og QPP

    Innlegg:
    227
    Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde samme turen i juni, men for å prøve å få litt mer enn 2 timer oppe i lufta...
     
  4. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Stockholm-DXB-Brisbane i biz ga meg sølvkort, for kr. 34.
    Brukte det jeg hadde av skywards-miles nå i juli, OSL-SIN i biz, fikk ca. 1500kr billigere.
    Så man skal fly mye for å oppnå status og poeng...

    Når det er sagt, så syns jeg Emirates-bizlounge i DXB er overfylt av mennesker! Stod 20 min. i kø for å komme på do! Grunnen er at alle som er medlem i Skywards å flyr økonomi kan kjøpe seg inn, noe de fleste gjør!!
    Var masse folk generellt i loungen! Jeg sitter ikke igjen med en følelse av eklusivitet. Var stor forskjell da jeg fløy i 2014 å nå i juli 17!
    Desverre.
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det høres ganske trist ut..
    Jeg fikk Skywards Gold etter bonusfeber-turen til Dubai når EK startet å fly fra Oslo.
    Fløy i 2015 VIE-DXB-TYO-DXB-OSL og var svært lite folk i loungen.
    Synes lougen var veldig bra, godt med mat og drikke og lite folk..

    Tror dog aldri jeg kommer til å havne på Skywards Gold igjen så lenge de er utenfor Star...
     
    Fredrik81 and Shyneno like this.
  6. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ser at det blir 2:55 en vei og 3:00 den andre så blir vel fort 6 timer med boarding for min del, men forstår godt du kunne tenke deg en lengre tur.
     
  7. petterel

    petterel EBD og QPP

    Innlegg:
    227
    Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    Kremt kremt. Det trodde jeg også! Kapteinen sa over PA at han beregnet 1 time og 50 min til HKG!! Jeg følte meg snytt... Det gikk ALT for fort!
     
    phileas liker dette
  8. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    De startet vel boardingen litt før, om med litt forsinkelser om jeg er heldig så går det kanskje opp i opp. Eventuelt påstå at man leiter etter noe slik at man ikke går ut av flyet før oppsatt ankomst. Du fikk vel pysjamas også eller? Hvordan fikset du det? Sendte du e-posteller ringte du noen?
     

Del denne siden