Finner veldig lite info om hvordan vi nordmenn kan samle opp poeng for å fly EK F. Noen som har litt inside(flyer)information, tips og triks?
Stockholm-DXB-Brisbane i biz ga meg sølvkort, for kr. 34. Brukte det jeg hadde av skywards-miles nå i juli, OSL-SIN i biz, fikk ca. 1500kr billigere. Så man skal fly mye for å oppnå status og poeng... Når det er sagt, så syns jeg Emirates-bizlounge i DXB er overfylt av mennesker! Stod 20 min. i kø for å komme på do! Grunnen er at alle som er medlem i Skywards å flyr økonomi kan kjøpe seg inn, noe de fleste gjør!! Var masse folk generellt i loungen! Jeg sitter ikke igjen med en følelse av eklusivitet. Var stor forskjell da jeg fløy i 2014 å nå i juli 17! Desverre.
Det høres ganske trist ut.. Jeg fikk Skywards Gold etter bonusfeber-turen til Dubai når EK startet å fly fra Oslo. Fløy i 2015 VIE-DXB-TYO-DXB-OSL og var svært lite folk i loungen. Synes lougen var veldig bra, godt med mat og drikke og lite folk.. Tror dog aldri jeg kommer til å havne på Skywards Gold igjen så lenge de er utenfor Star...
Ser at det blir 2:55 en vei og 3:00 den andre så blir vel fort 6 timer med boarding for min del, men forstår godt du kunne tenke deg en lengre tur.
Kremt kremt. Det trodde jeg også! Kapteinen sa over PA at han beregnet 1 time og 50 min til HKG!! Jeg følte meg snytt... Det gikk ALT for fort!
De startet vel boardingen litt før, om med litt forsinkelser om jeg er heldig så går det kanskje opp i opp. Eventuelt påstå at man leiter etter noe slik at man ikke går ut av flyet før oppsatt ankomst. Du fikk vel pysjamas også eller? Hvordan fikset du det? Sendte du e-posteller ringte du noen?