Egentlig liker jeg ikke reise med morgenfly, det blir så mye stress og så videre. Men hva gjør man ikke for en flytur.
God morgon. Tidleg oppe og på kontoret i 0615-tida. Det må vere ein slags uoffisiell verdensrekord for ein sunnfjording. Sunnfjordingar og trønderer skal visst vere to av dei treigaste folkeslaga vi har her til lands, men i dag stemmer det visst ikkje, sidan @RoadKing og er på farten i otta. Men snart er det sommar. T-316 til sommarferie. Er det lov å håpe på å få seg ein flytur innan den tid? No er det snart helg Og snart kaffi.
Har booket Londontur rett før påske på F&F, så jeg trøster meg med den. Siden det verken blir USA eller Spania i høstferien, er det i det minste deilig å ha minst en unødvendig tur å se frem til. Så kan evnt karantene ivaretas på hytta etter Londonturen. Livet har gitt oss noen ekstra bokseslag denne sommeren og høsten, så jeg gleder meg til å både bli frisk og få reise igjen!
Morn fra Oslo og hei bloggen. Ble litt for hyggelig på villa paradiso avdeling møtested for spionsiktede i går, men i dag skal jeg hente ny sykkel og den skal jaggu brukes med en gang. Istedenfor å bruke penger på eleverte klasser langt avgårde, har jeg plutselig 2 sykler stående i boden. Forrige gang jeg fikk (aldri kjøpt en selv før i år) ny sykkel hadde SAS fortsatt DC9, man kunne besøke world trade center 1 og 2 og Norwegian fløy kun F50 langs vestlandskysten. Mye rart som skjer pga at en eller annen luddik nedi Kina spiste en rå flaggermus. Ha det kjekt
God morgen fra Sølvbyen. Legemet er nysvømt, kaffe er inntatt og havregrøten venter. Ny CT i boks, hva i all verden skal vi bruke den til? Hurtigruten, kanskje? Fjernere strøk ser vanskelig ut, selv om jeg i overmot booket hotell i Hua Hin neste mars. Kansellerbart, selvfølgelig. Ha en frisk og spennende dag.
God fredag fra Oslo, kaffe i koppen og klar til ny dyst på hjemmekontoret. Ingen reiser planlagt på uovervinnelig lenge, avisen melder om at 9 av 10 flypassasjerer er borte, jeg antar dette er feil og at de i realiteten er hjemme. ha en god helg når den tid kommer!
God morgen fra godstolen. Satser på treg start i dag, møte med oppstartsbedrift kl 10, og tar det bare helt rolig frem til da. Ha en avslappende dag dere også!
God morgen fra Viken. Intet annet enn om og men, der EBD status er forlenget uten å sette foten i et fly fra mars 2020... Siste pasient kl. 15.00. så er det hjem til oppussing og covid 19 tvangs arbeide, ellers har vi det bare bra Ha en fortreffelig helg videre
God morgen fra hjemmekontoret. Ikke veldig stressende dag så langt, håper det fortsetter. Ryggen er bedre, jeg klarer å både sitte og stå. I går var jeg en tur på BKK, men det var lite lounger og champagne å se. Jeg måtte kjøre selv også..
God ettermiddag fra Romsdalen Det er fredag, hjemmekontorets tyranni står for hell (for denne uken). Fredagstacoen er ikke lenger en visjon i det fjerne men kan formelig luktes i huset allerede. Mulig det blir tur til Trondheim i helga for bursdagsfeiring, dessverre via asfalt og ikke luft. Fordrer at bilen blir ferdig på service.. på tredje dagen nå. Jobber meg opp en solid verkstedregning Ha en flott fredag og god helg når den tid kommer
God helg fra Porsgrunn. Siste jobbdag i dag, så 17 dager langfri. Skulle reist Osl-Ist-Sez i biz i morra, men det blir champagnelunch med venner isteden...nuvel
Kvalitetsstrøm fra BKK ... før het det Bergenshalvøyen Kommunale Kraftverk .. Jeg kjøper strøm (i smått) fra Ustekveikja .. «I smått» fordi vi nå bruker ca. 25% etter at vi flyttet i leilighet.