God morgen fra hjemmekontoret. T-6 Vinterferien, eller skal vi kalle den sommerferien Ha en strålende torsdag alle bonusnisser
Gooooood morning Norway.... Skallebank check Hangover check På kontoret check Fysisk tilstede check Mental kapasitet.... unknown... Snart helg. Da er det på tide mer mer bobler? Kanskje detox? Hvem vet hva helgen bringer når fruen sier: IKEA x10 Ha en super dager i luften som på bakken.
God morgen fra hjemmekontoret. Leverte bilen på service i går så håper at det ikke dukker opp noen overraskelser når jeg henter den i ettermiddag. For øvrig er det nydelig vær ute og skal visstnok forbli slik resten av dagen. Får ta en tur i marka/skogen i kveld. Ha en fin dag!
Kaldt og hålke ute, peis inne, kaffe i koppen og teamsmøter, Ligger an til en lite begivenhetsrik torsdag, men T-10 til vinterferie så får bare telle ned.
Knallrosa himmel og snø til morran. Uvanlig kost for en vestlending.T-28 til avslutningskonsert Kaizers, T-44 Thailand, T-93 SFO. Må slappe av med en kaffe nå, det blir en bissy vår. idag har kona bestemt at kidsa må ha vaksine før thailandturen, og en av ungene er like bestemt på ikke å ta den. Blir en interessant ettermiddag… Ha en oppløftende dag!
God morgen fra Austrian Loungen i VIE .. En flott tur med EVA fra TPE 14 1/2 time …damene var på allerten hele veien .. helt uten terrasse ..
God frustrerende morgen. Ringer CT-telefonen for å legge til retur etter å sjekket awardhacks og sas sin egen Star Bonus booking fasilitet. Agenten og jeg ser ikke engang det samme, så min plan kan han ikke se i det hele tatt. Han ser ting jeg ikke ser (og ikke vil ha). Skylder på "oppdateringer". Men GDS skal jo være sanntid, så hvorfor i all verden kan ikke SAS oppdatere sine egne systemer i sanntid? Dette er veldig banal teknologi i våre dager. Greit, de bygger en cache - men å sanntidsoppdatere den basert på hendelser (som GDS sender ut?) er jo veldig banalt. Er dette et problem dere andre opplever? Jeg er fristet til å bare booke det jeg ser for å prove a point, men ikke fristet til å få en ny PNR og betale mer for det.
God formiddag! Snart lunsj, det har gått slag i slag i dag, så tiden flyr. Krangler litt med forsikringsselskap angående skade på båten. En båt i havnen slet seg, og skadet flere andre båter. Det dekker ikke vår forsikring, og motpartens forsikringsselskap mener eieren av båten som slet seg ikke kan klandres, for han han sier han hadde fortøyd godt nok. Men, hvis den slet seg, så er den vel ikke fortøyd godt nok?? Doble SAS MC-poeng en helg jeg er i utlandet for en gangs skyld. Men, jeg må jo bruke Amex for CT, så da er jeg like langt. Hmm.. Booket litt hoteller i Hanoi, Ho Chi Minh og Taipei i går. Det er jammen ikke lenge til tur! Det blir bra. Ha en fin en!
Hvis det er en eksisterende booking du ønsker og legge til ett leg på så er det ofte det ikke er mulig, selv om legget kan bookes som en ny reise. For egen del så har jeg opplevd dette med Lufthansa og Turkish
God føremiddag frå opphaldsveiret i Florøida. Eg begynner å bli alvorlig lysten på å bestille meg haustferie. Australia fristar. Det same gjer USA, Sør-Amerika, Afrika og Japan. Det er ikkje lett dette bonusnisselivet.
God torsdagskveld fra hovedstaden. Friskt og kaldt ute, men fint med sol før i dag så helt ok at noen timer av arbeidsdagen ble tilbrakt utendørs. Føles enda bedre å komme hjem til varmen og sofaen når man har fått litt frisk luft først. Ingen reiseplaner denne uken, men ligger an til en tur neste helg så det er fint å ha noe å se frem mot! Nyt kvelden folkens
God kveld. Andre som sliter med å få tilgang til profilen sin på app eller web på eurobonus akkurat nå? SAS IT?