Endelig fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 25. sept 2026 kl 08:29.

1. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    11,257
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra kontorkrakken, midt i hovedstaden.

Det ryktes rundt kaffemaskinen at det går mot helg, noe som nok forklarer at det er glissent både i celler og i landskap. Mange er visst mer fristet av gjemmekontor enn av fredagsquiz og kantinevaffel.

Undertegnede har ellers fått gjennomført dagens reiserelaterte virksomhet, med et par ombookinger av hoteller. Synes det er litt irriterende at tilbydere (denne gang: Accor) kjører tilbud som kun kan bookes via app. Da blir det gjerne først mysing på altfor liten skjerm, før brillene rekvireres fra skuffen. Jaja, fikk spart en del kroner, det gjør det vel verdt innsatsen.

Nå er det på tide med ny kopp kaffe. God fredag!

Avixlo, obay, holmen and 2 others like this.
  2. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    11,356
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagsmorgen fra kontoret i nordvest, hvor det for en gangs skyld ser ut til å bli en ok helg med tanke på været. Gårsdagen ble tilbringet i et møterom i 8 timer så var rimelig kokt når dro hjem i går kveld.

Ellers hagler det inn med varsler fra AF med tanke på utreisen vår neste sommer som skal være en roadtrip. Ser ut som både Virgin og Air France slipper dag for dag og vi er åpne på hvor vi skal kjøre fra. Så hva skal man velge....

Ha en strålende (snart) helg.

Avixlo, obay, holmen and 1 other person like this.
  3. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,968
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag!

Hektisk jobbdag, men også noen små private ting en må prøve å nøste i.

Avis og president status er tydlgivis null verdt. Har i over en uke prøvd å få de til å korrigere at de har belastet med 2 ganger for samme leieforhold. US-kontoret "så ikke" forhåndbetalingen og trakk meg på nytt igjen. Avis Norge så den, men har ikke klart å gjort noe med det. Kanskje bare gå for en charge back på kredittkortet..?

Måtte også kansellere en SAS bonusbestilling. Fikk mail om at det skulle ta noen dager men verken poeng eller penger er å se. Dette gikk jo raskere før, har de forbedret løsningen?

Ololsen, holmen and Avixlo like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    83,005
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra bortekontoret.
    Her er det veldig stille og rolig i dag, så helgen er i anmarsj.
    Startet dagen på treningsrommet, så nå er jeg klar for helgens eskapader!

I går fikk jeg spørsmål (beskjed) fra kona om jeg ville være med til Italia før jul, for hun lurte på om hun skulle løpe et halvmaraton der nede. Jeg er jo relativt lettreist, så jeg svarte (ikke overraskende) ja.

T/r med Air France var ikke så verst priset, og siden kona trenger nivåpoeng for å bli EBD for tiende gang, så ble det biz. Så kan jeg drikke champagne og kose meg, mens hun gruer seg til å løpe. :D
    Og med den bestillingen tror jeg jammen en ny CT er på plass også.

Noen timer med jobb nå, så middag hos mor, før en tur til hovedstaden for å drikke litt øl. Og bo på Radisson for 20. gang for å opprettholde VIP en periode til.

Ha en fin en!
    (Håper det er god kake i kantinen i dag!)

Ololsen and Avixlo like this.
  5. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,115
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagsmorgen fra en øy kalt Skjervøya.
    Må ikke forveksles med at lederen i AUF er fra her, for han er fra Trøndelag.

Jaja, nok politikk. Det er kebabfredag så fint som de har det her oppe. Jeg har bestemt å fullføre reisebrevet mitt fra Guadalaraja. Bedre sent enn aldri, det bare tar tid når man skal gå igjennom alt av kilder, snapper, bilder, meldinger osv osv.

Har vi noen planer for helgen? Nei ikke egentlig. Er været bra skal jeg og dama utforske det nye teleskopet jeg fikk. #Hverdagsgleder

Så ønsker alle en flott fredag

Ololsen and holmen like this.
  6. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    15,682
    Bonuspoeng:
    293
    God fredags morgen. Begynner dagen midt i hovedstaden, og ser bort på rådhuset.

Etterpå skal det flys, men bare det vanlige Europa-hoppet over til UK for min del.

Gjør det såpass ofte, og det går såpass fort, at det like gjerne kunne vært en busstur fra Oslo til Lillehammer. Ville tatt ca samme tid ;)

Ololsen and Avixlo like this.

Del denne siden