Hvordan er været der nede nå? "Alle" sier jo at dette er feil tidspunkt å reise dit på siden det nå er vinter/vår (?) der?
Hm... Akkurat 30 min til avgang og intet fly ved gate. Trenger ikke være rakettforsker, hvorfor ingen melding om ny tid? Jaja, et glass vin til kjære?
Fra noenogtredve fot på vei nordover med SK4098, sete 2A. Serveringstralla kom og jeg fyrte kjapt av: Spesialvin, vann uten kullsyre, kaffe, nøtter og muffins. Fru vert kunne smilt litt da, jeg har jo betalt 4 laken for det her. Men så lenge jeg får muffins, er livet til å leve . Tørr jeg spørre om en Mikkeler i tillegg?
Neida @Ida , etter planen (appen) skulle boarding starte 19:35 . Men jeg er imponert. Vi forlot gate 20:14.32. Det holder i massevis i min bok
Var du tilstede eller tok du deg faktisk bryet med å sjekke de faktiske tidene etter at @RoadKing postet?
Litt skuffa over wifi'n, den er så ustabil at jeg ville nok blitt sur hadde jeg betalt for den... Eh... Det har jeg jo gaktisk gjort... Da må jeg bli sur da??? Skitt au, de er jo fredda
Jeg er så gammel at jeg husker da "småflasker" var 375 ml. Den gang fikk du dessuten flere om du ba om det I dag er de 187... Avholdsfolket har alliert seg med økonomene. Men rett skal være rett. Vi fikk 0 ml på OSL - EVE, for den gang hadde kristenfolket makta enda. Og jeg er ikke SÅ gammel altså
@Ida , æ svær på at boardingkortet sier boarding 19:35. Skal laste det opp når jeg har fått redigert bort kompromitterende detaljer
Minnes en av gangene på BA765 (tror det var det) inbound til Oslo. Ca over Kristiansand spurte jeg purser om jeg kunne fått med en miniatyrflaske Port, en kjenning av meg samlet. Og manglet denne. Sure! Sa pursern og gikk til galleyn, kom tilbake med 22 flasker en eks av hele sortimentet... Har fortsatt igjen Baileys'n, jeg fikser ikke de greiene der. Men det var gøy. Sånn apropos 1 drink regelen...
En særdeles hyggelig avslutning på en hyggelig flight. Når vi ble takket for turen tok like godt en av crewet en sang for oss. Veldig trivelig!!! Tror det var Fly me to the moon.
Fredag? Sitter i en mørklagt dal i nord. Har vært her noen dager og blir noen dager til. Har mistet litt begrep om tid. Har heldigvis edge-dekning, så eneste nettside som laster på nogenlunde under 5 minutter er bonusfeber, og da var det betryggende å lese at det var fredag og snart helg. Jaja, selv om det er dårlig med sivilisasjon har jeg likevel en fantastisk jobb! God helg! Avspasering tar vi i 67-års alderen
God eftan fra Chicago. Lite arbeidslyst i dag, men det er bare å bite tenna sammen. Litt regn i lufta, men flaggene henger rett ned. Snart helg og godt er det :/