Endelig mandag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 13. juli 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Klar for å prøve arbeidslivet igjen og når arbeidsdagen er unnagjort skal det forhåpentligvis bli godt med en treningsøkt igjen. Ha en bra start på uken du også!
     
  2. Shanker

    Shanker Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    33
    God ettermiddag fra Singapore. Her har man sjekket ut fra hotellet, og slår ihjel noen timer før ferden går mot Changi hvor British Airways tar oss til Sydney. Det skal bli godt å komme til litt kjøligere omgivelser etter fire dager i heten her :)
     
  3. BusyBee

    BusyBee No bees, no honey; no work, no money.

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    13
    I avgangshallen på BGO, klar for den sedvanlige BGO-OSL-TXL.

    Forøvrig også mitt første innlegg; hva kan vel være bedre enn å debutere på forumet i overstadig trøtt tilstand ukristelig tidlig en mandag morgen?
     
    Twin Otter, EB, Bizflyer and 4 others like this.
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Nordsjøen også!

    Sitter her etter ett langt og travelt nattskift og drømmer meg vekk til fjerne reisemål. Ser bl.a. at Lufthansen skal ha drøye 172 000,- for to billetter tur/retur Ålesund - Seoul i F i månedsskiftet juli/august. Så viss jeg klarer å kapre ett par seter med EB-poeng og CT så kan man ikke klage på hva man får igjen for poengene akkurat.

    Ha en fin mandag folks!
     
    Ruby liker dette
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God måndag från ön nord för Göteborg,
    Dagens stora utmaning blir att se om vi kommer oss till Svalbard ikväll eller om vädret sätter stopp för alla planer av det slaget. Time will tell!
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,675
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Skøyen, her ligger skyene lavt og grått og varselet truer med en aldri så liten byge eller to. Men hva gjør vel det, temperaturen er nærmere 20 enn 10, og jeg har 3 dager på kontoret denne uka før ferden går vestover.
     
  7. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra BGO! Og der var hjernen tom... KRS-BOO via diverse er planen.
     
    Cecilie liker dette
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Morgen fra Alta, nekter å si at den er god!

    Trøtt, trøtt og skikkelig trøtt. Fra å drømme om å forsove seg til å stresse i søvne for å passe på at man ikke gjør det gir ikke god søvn.
    Fra behagelige temperaturer i helga så er vi nå nede igjen på +/- 10 grader, må si det er en fantastisk juli vi har her i nord.
    Litt mer kaffe i kroppen, så er kanskje ikke dagen så ille likevel.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!

    Her skinner solen og det ser ut til å bli en varm og fin sommerdag.
    Innom kontoret en liten tur for å ta noen småsaker, før det blir Danmarksferie i noen dager fra i morgen av.

    God uke ønskes!
     
  10. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra OSL - SAS Gull loungen.

    Strålende med en nyoppusset lounge og det normale til lunsj. Da er det bare litt mindre enn en time til avgang til FRA :)
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grompf... Fra ca Lillestrøm.

    Sent hjem med Turkish i går, og besvimte i seng etter en helg der man knapt så puta. Nå er det bare å konstatere at jeg er halvveis i ferien.

    What next... ???...... ?? Hm.

    Ha en fin en
     
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bodø :)
    Solen skinner. Jeg er ferdig på jobb. Ferie frem til fredags morgen. Ikke verst.

    Bok og pærejuice resten av dagen. Jupp, det høres greit ut det.
     
  13. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Hei mandag fra Mallorca. Her har en det ganske bra, selv om følelsen av charter ferie er til å ta og føle på selv om vi ikke har sett snurten av charter-Svein. Bobblevann -Cava til frokost har jeg ikke opplevd på disse kanter før, så jeg er rimelig fornøyd. Sitter nå i baren som vender ut mot streeten å drikker litt kjøleveske.
    Ha en strålende feriemandag :)
     
  14. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hopp igjen fra Borneo.
    Gårsdagen endte veldig fra, for den korte sum at MYR 200 fikk vi hilse på Orangutan - babyene i reservatet ved BKI.
    Disse hadde egentlig ikke "stage-time" før om en liten måned, det fikk vi.

    Ha en flott tirsdag..

    I morgen er det dypt inn i jungelen, for "Rivercruise", dog med rene klær etter "washy" / "washy" day i går....
     
  15. Myrvold

    Myrvold Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    God Ettermiddag/Kveld/Natt/Morgen alt ettersom når du leser og hvor du befinner deg i verden!

    Akkurat sjekket inn på Ibis Amsterdam Airport. Selv om jeg ikke var 100% fornøyd med Crowne Plaza, så må jeg si at jeg angrer en smule på at jeg tok noe av det billigste jeg fant "ved" flyplassen. Oh well, man lever så lenge man lærer, eller noe sånn!
     
  16. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Chicago. Her ble man vekket av en skikkelig midveststorm på morran, opp mot 100km /t vind og øsregn før kl 0600. Strømmen mistet man også og den var borte i 4-5 timer.

    Men nå er man tomme for unnskyldninger, så det er er bare å hive seg rundt og ta tak i de fintene verden har å by på i dag.

    Goooood Mandag, meeeer kaffe mao.
     
  17. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Oslo. Hatt "kikke på ting til nytt hus" maraton i dag. Ikke kjøpt annet enn nytt spisegruppe til verandaen, men blitt en del klokere for andre ting som skal i hus.
     

Del denne siden