Riktig god søndag! På hviledagen drikker det smootie og kaffe. Kan hende med en sverige-tur idag for litt handling av klær. Håper alle har hatt en nydelig helg. Jeg har hatt noen dagers fravær fra forumet på grunn av ekstremt travel uke der jeg ikke har ikke fått tid til morgenkaffen ved kjøkkenbordet (og IF) en gang.
God morgen fra hovedstaden, T-5 til Cancun-Playa del Carmen og Cozumel, blir deilig få luftet vingene på ny. Merker at reisefeberen stiger hos ungene også Om noen har noen gode tips vedrørende restauranter og aktiviteter settes det pris på. Ha en strålende søndag alle bonusnisser
God morgen fra Gullstua! Det er åpenbart T-0 for reise, denne gang OSL-CPH-BER for deretter å fortsette til Take Off skydiving GmbH nordvest for Berlin. En uke med 16-manns formasjonshopping skal bli helt greit, ikke minst litt avveksling fra jobb. Hvis det å sitte i en båt kan kalles å svømme, er det å sitte inne i et fly flyvning. Man må ut i elementet for å oppleve det fullt og helt! Jeg også på omtrent samme sted som den ene kofferten fra USA-turen min. Reiserute var BNA-ORD-CPH-OSL, av en eller annen grunn svingte kofferten min en liten tur innom Savannah, Georgia, etter hva ankomstservice kunne finne ut... T-0 OSL-CPH-BER T-14 OSL-LIS-AGP T-44 OSL-LIS-AGP
God morgen fra ARN. Dagen startet med en halvtimes passkontrollkø da fly fra EWR og ORD landet med få minutters mellomrom.
God formiddag fra Grenland. Siste fridag i langfria, jobb i morra. Men har fått innvilga en uke avspas neste periode, så da er det tre ukers jobb, før tre uker fri. Ha en flott dag.
God morgen fra vest i havet. Når jeg ser ut takvinduet ser jeg at det er sol og blå himmel. I dag er det flydag og vi forventer å lande på OSL nær midnatt. SWISS var så elskverdig å endre flygningen slik at flyet fra OSL til BGO er gått for lenge siden. Alt han sammen, men nå er det ikke alltid lett å stole på flyselskapene lenger. Har en flott dag på land eller i luften
God morgen! Her blir det å jobbe litt idag i omi tillegg til å bestille noen hotell overnattinger for turen i oktober. Kjører du reisebrev? Skal til Playa del Carmen I november - trenger tips selv
God morgen, mange som er tidlig oppe en søndag. Litt shining av slottet før det overleveres til kyndig megler i håp om at andre vil gi inn et bud som er godt nok til å bli happy. Nyt siste rest av helgen!
God morgen fra hovedstaden. Etter å ha hengt opp en presenning i hui og hast, ble det en meget hyggelig bursdagsfeiring i går. Vi ble bare litt våte, og med lån av tørre klær fra vertskapet, kunne vi holde på ut i de sene nattetimer. Det merkes i dag. Men, nå skinner iallfall sola! Med litt magi har jeg fått tak i hotellrom i Stavanger neste uke, selv om alt var utsolgt. Til og med på poeng, så jeg tror jeg fikk en rimelig god deal der.. Ha en fortreffelig søndag!
Søndag og verandatid på Londres og Inglaterra i San Sebastian... formen falt aldri går kveld. Det var en av de nettene. Sola er varm, kaffen er billig og vi har på solkrem. God søndag folks.
«God» kveld fra SK389. Hadde virkelig sett frem til en flaske vin og litt snacks siden jeg flotter meg med plussbillett, men her ombord er det absolutt ingenting å få, bortsett fra kaffe eller te. Det skyldes på manglende catering-personell.
Ja, er det ikke manglende piloter, så er det manglende catering Flotter meg her også, med hotell i Oslo selv om jeg ikke bor så langt unna. Hadde bonuspoeng å brenne + skal veldig tidlig opp i morgen. For en gangs skyld ikke for å rekke et fly!
God kveld frå YYZ, snart skal LH & Queen of Sky ta oss til FRA. Før det er humperute med lang mellomlanding via AMS til OSL som gjer at me må ha overnatting i hovedstaden. Så lurar ein på kva i all verden det er som skjer i Oslo til veka? Det er jo fullt omtrent på alt av hotell