Hei! Jeg har en utreise til bangkok, men er ikke helt fornøyd med hjemturen (øko). Dersom reisen er påbegynt, er det fortsatt mulig å endre hjemreisen dersom det dukker opp noe biz? Takker for svar
Riktig som @HaraldOslo sier, hvis det booket med Eurobonus som jeg regner med den er. Har du feks bookwt med Miles & More så er det mulig med endringer selv etter at reisen er påbegynt.
Har også ett spørsmål til endring av billett håper noen vet Gjorde 3 bookinger hvorav 1 var med CT (U/CT) Osl-arn, økonomi klasse CT : ARN-BKK, med thai air, biz - BKK-DEH-LHR med thai og air India, biz (U/CT) LHR-OSL, økonomi så mitt spørsmål er: er det noen mulighet for å 1. endre utreisen fra oslo - arlanda og London - oslo til den bestillingen som ble gjort med CT for å spare poeng og oppgradere til biz? 2. skulle det åpne seg en annen rute (ikke så gira på air India) kan jeg da endre til den? Og er i såfall siste frist 31.12 (CT utløp?)
Ja, på begge Men spm kan være litt avhengig av hvilken kundebehandler du treffer på, så bare ring flere ganger hvis den første ikke finner/får det til Og du må ringe inn, ja