Dei fleste rundt om kring i Noreg er meir oppteken av å få brukt EB poeng enn å krangle om at overføringsverdiene til trumf for ei stakket stund går ned (for nokre få)for så å gå oppatt. Og då må eg få poengtere at som IF'er, så ser eg at det er særs dramatisk å gå glipp av nokre 1000' EB poeng no i desse SQ-F tider!.
Nå står det faktisk på Trumf sine hjemmesider at det nye systemet blir lansert 5. april Så starter vel diskusjonen om 3 dager på overskudd er greit
Fikk svar fra Trumf i dag. Luringen på kundeservice svarte følgende: Overføringene blir registrert på opprinnelig kjøpsdato, ikke når de overføres. Feks fikk jeg Trumf for en billett kjøpt på Sas.no, den er datert 8. Februar. Ga beskjed om dette, så får vi se hva som skjer. Skal gi beskjed om utfallet, i tilfelle det er flere som har fått overført (for mye) Trumf i påsken.
Har plutselig over 400 trumf på konto igjen, etter å ha overført over 14k før cutoff datoen.. Uff så synd.. Da blir det en overføring til 10 ebb og sette opp fast per 50 trumf etterpå..
Vel, først sender vi mail til kundeservice og spør om de kan fikse det for oss - det skal hvert fall jeg
Oppe å går her også. Starter med 100kr, men vil nok justere ned til 50kr etter første overføring for å få iver poeng raskere...
Noe krøll her, overførte 300, satt opp fast trekk på 50. Logga ut også inn. Og nå står det gratulerer du har spart opp 50=750 poeng. Men samme summen står øverst som før jeg overførte. Men sikkert litt krøll nå i starten
Ser ut som avtalen noen av oss lagde 27.03 er gyldig, og vi får 15 poeng på "nye trumf" i påsken. Står "gratulerer, du har spart opp 200kr". Poeng inne innen 1 time osv...
Lurer på det samme, fikk satt opp 50,- da jeg hadde null krone, men det er ikke blitt overført noe enda?
"Vi har dessverre problemer med overføring til SAS EuroBonus har foreløpig sperret muligheten til å overføre til SAS EuroBonus. Har du startet en fast overføring er denne fremdeles aktiv. Vi jobber med å løse saken!"
For oss som har vore utenlands den siste månaden, og kom heim til denne nyheten... Er det null muligheter for å få overført Trumf til gammal kurs på 13,88 eller må eg bita i meg 10-kursen?