Bare å kjøre på! Jeg har også først nå fått satt meg inn i dette og fryktet det verste. Men, overførte akkurat over 2000 Trumf og fikk vekslet inn til 13,88
Spent på hvordan det går, fortsatt litt snag i maskineriet til trumf. Får ikke overført, men står at fast overføring er OK, «gratulerer du har spart opp 50». Men fikk ikke overført de 300 jeg hadde stående på kontoen og nå får jeg ikke overført engangsbeløp. Så håper det blir noen overføringer med 50. Dårlig tålmodighet etter en lang dag
Jepp. Overfør så du har 49 Trumf igjen, så setter du opp automatisk trekk på 50, og du får maks ut av Trumf'en.
Jeg får bare feilmelding: Beløpet er større enn antall tilgjengelige poeng. Det er 0.00 tilgjengelige Trumfpoeng. Jeg har 388,78 trumf. Forsøkte å overføre mindre beløp også, men samme feilmelding.
Virker kjipe nå. Ting tyder vel på at dette var et kortvarig smutthull som nå er stengt Hadde heldigvis ikke veldig mye trumf da
Overførte slik at jeg kom ned til 49,90kr, og fikk da etablert fast overføring på 50kr. Kan også bekrefte at jeg fikk 13,88 i vekslingskurs og poengene kom umiddelbart på konto...
Jeg har akkurat overført og fikk 13.88 i kurs. Overførte nok trumf så det gjensto 199 kr igjen og valgte fast overføring på 200kr. Kommer sansynligvis til å redusere denne grensen til et lavere punkt etter første automatiske overføring.
Fungerer ikke her altså. Veldig irriterende... For øvrig enig med siste taler i at det mest fornuftige virker å komme seg under 200-grensen for å få full uttelling for de siste 200.
Du har sjekket at du benytter rett EB-nummer (kun tall)/Etternavn kombinasjon? Jeg avsluttet avtalen på overføring og overførte rett etterpå uten problem. Reaktiverte som nevnt igjen ny fast overføring rett etter.
Ren flaks, kaller jeg det. Hadde de gått ut og sagt at Det var "amnesti" i noen timer, da hadde de ikke vært så kjipe.