Ja det stemmer, det var ikke søkbart, men så kom det opp og alle var glade og fornøyde. I alle fall jeg. Men nå er det igjen ikke mulig å søke for Air Canada :/
Tviler på at det er noen forskjell der, er bare mer komplisert å finne reiser. Må vel bruke united og håpe på det beste..
Dette er vel i prinsippet nøkkelen uansett. Men er enklere å fortelle en agent hva man ønsker om man er sikker på at billettene er tilgjengelige. Er jo hundrevis av eksempler på agenter som ikke finner OSL-XXX på søk, men det funker når de søker segment for segment..
Jeg bestilte AC 22.oktober. Reiser i nov. Sjekket ikke om de var synlige på AF/EF i forkant, men United viste tilgjengelighet. Raskt søk på AF nå, viser fremdeles ledige seter på de flightene agenten foreslo som vi ikke benyttet oss av.
Finner endel AC på awardfares, men CT telefonen sier at de ikke finner noe. Er det roulett som gjelder, eller må jeg bryte ned leg for leg eller er de bare utilgjengelig for EB?
Hvis det er bare Aeroplan som viser tilgjenglighet på Awardfares, kan det være de billettene kun er tilgjenglig for egne medlemmer
Bruk Expertflyer «Awards & Upgrade», kryss av de tre øverste boksene! I tillegg kryss av for billettbodene I og eventuelt X Så søker man …. og opp kommer det f.eks. 20.09.2022 hvor det er ledig i klasse I og X YYZ-LHR
Og disse skal være tilgjengelig for EB? Ser på awardfares at så å si alle uten sas ikke er tilgjengelig for EB…
Oversikten over programmer på Awardfares viser kun hvilke nettsider den har funnet setene på. Med stengt *A-søk på sas.no blir det lite treff derfra.
Jeg har prøvd å booke mye AC gjennom en måned nå. Samtlige flyvninger til og fra Europa klarer de som regel å finne, men fra Canada til mexico eller til USA er mye mer bingo virker det som..
Finn du fly til fleire destinasjonar i Canada? Eller kun YUL? Eg ser stort sett kun YUL som tilgjengeleg hos andre enn AC sitt eget program.