Brukte det senest i går til flyplassen Det virker dessverre som om populariteten til Uber har sunket ettersom det nå er vesentlig færre tilgjengelige biler enn hva det var for et halvt år siden. Spesielt merkes dette fra flyplassen hvor jeg de to siste gangene har fått en bil som var 12 - 18 minutter unna. Tidligere florerte det med biler rundt flyplassen. Internt i Trojmiasto (Trippelbyen) virker det derimot en del raskere, spesielt om kveldene. Som et alternativ kan du installere mytaxi, av og til er dette billigere enn Uber når det er høy forespørsel.
Takk kan likeså ta en NeptunTaxi, problemet nå er at jeg har glemt passordet til uber, trykte glemte passord men har ikke dukket opp noe mail ennda.... flere som har opplevd det problemet ?
Jepp, NeptunTaxi er et sikkert og seriøst valg. Er mer at det går litt i automatikk for min del å bestille en Uber, men her blir det nok forandring fremover
Uber funker fint. Hvis dere har lyst på legendarisk gode drinker så ta en Uber hit. http://barmax.pl/en/kontakt/#sopot/
Personlig syns jeg bilene var mindre og/eller eldre i Gdansk, enn i andre byer jeg har brukt uber i. Bestilte da kun Pop.
Da jeg var i Krakow og Warsawa for en måned siden, prøvde jeg både Uber og Mytaxi. Jeg fikk inntrykk av at sistnevnte hadde flere biler tilgjengelig. Prisnivået var omtrent det samme.
Finnes det ingen kampanjekoder for eksisterende brukere av uber ? Tenker på Uber Oslo og/eller Stockholm