Jeg skal fly OSL-BRU-AUH-ICN-AUH-LHR-OSL i biz neste uke. Er det noen som har erfaringer med upgrade til F, og hva ligger noe sånt på?
Betalte 845 eur via plusgrade, rett over minste bud, fra C til F i starten av juni. Dette var AUH-LHR
Kjør på! Yolo. Live a little, når får du sjansen igjen, osv. EY F må oppleves. Om ikke for annet enn det faktum at det er litt eksotisk. Hvis du ikke allerede har lest den: Her er min rapport fra en tur med EY.
EY F på 380´en er en knall bra opplevelse. Fantastisk service, stor "suite", dusje ombord....... så hell yeah
Ser minstebudet ligger på cirka 7600,- NOK. Blir nok helt sikkert et eller flere bud da Bare dusjopplevelsen er vel verdt det egentlig
Da ble det oppgradering til First førstkommende mandag. Jeg lander på T3 og har flight ut fra T1. Ser F-Lounge & Spa ligger på T3. Hva må beregnes av transfertid mellom terminalene, og er F-loungen grei å finne? Tar gjerne i mot tips og erfaringer fra tidligere F’ere på tur gjennom AUH @Schlandy @CrotchRocket
jeg er litt usikker på transfertid, jeg ankom på remote stand og ble da busset til terminalen, med C eller F på boarding kortet går det kjapt å komme i gjennom security. så vidt jeg husker ligger F loungen på venstre hånd rett når du kommer ut av security området. jeg var i loungen på morgenen og hadde ikke all verden med tid. Spiste ikke noe der heller da jeg hadde dags flight videre til LHR, så skulle spare apetitten til turen selve flyturen er det bare å glede deg til god tur !