Finner Oslo - Singapore på Businessclass til 8000 kroner. http://www.secretflying.com/2016/01...slo-norway-to-singapore-for-only-e823-return/
Deres hard product i business er strålende. Men mat og vin har tapt seg de siste årene. For min egen del trekker det også ned at de presser de ansatte hardt - jeg boikotter ikke, men foretrekker andre alternativer med mindre de er veldig mye dyrere.
Enig. Prøver selv å unngå Qatar og de andre selskapene der nede hvis det lar seg gjøre. De har greie produkter, men misliker hvordan både selskap og eiere behandler andre mennesker.
Enig med flere her: Qatar har gode seter mm, men servicen ligger langt etter mange andre. Alt virket alt for innøvd da jeg fløy de i C.
Dette er jo i utgangspunktet heilt feil tråd å ta dette opp i, så hvis nokon vil skilja ut/sletta innlegget er dette heilt ok Vil berre lufta mine synspunkter rundt dette, og QR spesielt. Eg har ikkje tatt noko standpunkt rundt nokon flyselskaper, utanom at eg ikkje flyg med selskaper der det er bevist eller eg mistenker at ikkje tar sikkerheten seriøst (svært få, og ingen globale). Og eg har ingen problemer med å akseptera at folk ikkje vil flyga med til dømes QR, DY eller FR på grunn av dårleg behanding av dei ansatte(?). Sjølv har eg ikkje tatt dette standpunktet. Men hvis ein fyst tar dette standpunktet, vert det ikkje litt feil å "flyr ikkje med x selskap, så lenge dei andre alternativene ikkje er for dyre"? Hvis argumentet er dårleg behandling av dei ansatte så må det jo være enten eller, og ikkje avhengig av pris. Har flydd svært mykje QR dei 2 siste åra, og mine "2 cents" rundt det som vert diskutert er som følgjer: -Ja, vin og mat har berre på dei 2 siste åra vorte dårlegare. Der det for 2 år sida nærmast var utenkelig at det var tom for enkelte matrettar eller vinar, har dette skjedd opptil fleire gonger den siste tida. Dette er jo sjølvsagt eit minus, men kvaliteten på det som vert levert er framleis svært høgt. Og milevis framfor andre tilsvarande produkter som vert levert. -Kan også sei meg einig i at servicen på QR-flightar stort sett kan oppfattast som "innøvd og mekanisk" utan noko særleg meir sjel lagt i arbeidet, med fleire unntak sjølvsagt. Men når det er sagt har eg heller aldri opplevd direkte dårleg og/eller frekk service service, som eg har opplevd hjå diverse andre selskaper. Vanskelig å bedømme dette då det kan være både personavhengig og varierande over tid. Hvis eg skal trekka fram dei mest negative tingene eg kan om QR, så må det være den utstrakte bruken av bussgates i Doha og at Doha i seg sjølv er ein dødskjedelig plass (byen, ved eventuelle layovers). Konklusjon: Hvis ein ser vekk frå eventuelle standpunkt ein har tatt (som eg drøfta i byrjinga av innlegget) så er det iallfall for meg ingen exNOR-selskaper som kjem i nærleiken av kva QR kan tilby når det gjeld kombinasjonen hardproduct/softproduct/lounge/pris (mine viktigaste preferansar når eg flyg biz). Det er i alle fall mi meining om QR som flyselskap totalt sett Håpar eg ikkje tråkkar nokon på tærne no, for det var overhodet ikkje hensikten med innlegget.
Dette stemmer jo ikke. Problemene oppstår når man kverulerer. Saklige innlegg får stå. Ellers kommer jeg aldri til å fly med QR uavhengig av pris. Qatar generelt boikottes da de har kvinnesyn, menneskesyn og ansettelsesforhold som gjør meg fysisk dårlig. Ellers en finfin pris på denne turen, men nei takk
Støtter siste taler, @John in The Tower - ja, det er litt anderledes, men i Norge/Norden og Nord-Europa har vi etterhvert lagt oss til et mønster, hvor vi SKAL ha, men ikke vil betale. QR-leverer gjennomgående et godt produkt, har nye fly og flyr deg til rett destinasjon on time.
Man snackser litt i loungen, følger in-flight programmet fra A-Å, så sover man 1-2 timer og vips så er man fremme. Connection i DOH er veldig komfortabel, loungen uten sidestykke....