Et lite viatrumf-tips

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av kimananda, 25. april 2016.

  1. kimananda

    kimananda Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Ettersom Bravofly gir 3% trumf, kan det lønne seg å betale litt ekstra for Bravofly sine tjenester. For min egen del koster billettene 985kr mer hos Bravofly, men 3% bonus gir 1545 trumfkroner.

    Er det forresten noen som har erfaringer med Bravofly?
     
    Ursa and Fredrik81 like this.
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke erfaring selv, men det er flere på siden her som har dårlig erfaring med bravofly. Les mer her: https://insideflyer.no/forums/threa...ffære-andre-som-har-lignende-erfaringer.4768/
     
    kimananda liker dette
  3. kalleballer

    kalleballer Medlem

    Innlegg:
    228
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Sikkert litt i seneste laget å dra opp denne men tillater meg det likevel...
    Bestilte i Januar en tur til flytur NYC gjennom viatrumf og bravofly... Men ingenting vises fortsatt på viatrumf.no (reisen ble gjennomført i mai). Noen som har fått poeng for reiser bestilt gjennom Bravofly? Etter hva jeg kan se ser ikke bravofly lenger å være på viatrumf-sidene.
     
  4. Lumpen

    Lumpen Nytt Medlem

    Innlegg:
    23
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg har hatt gode erfaringer med ViaTrumf og Bravofly og har fått utbetalt korrekt beløp hver gang. Kjøpet har blitt registrert på ViaTrumf nesten umiddelbart, dog har det tatt 3-4 måneder etter bestilling å få godkjent og utbetalt beløpet. Mulig dette også regnes fra reisetidspunkt i tilfelle avbestilling og refusjon.

    Men som du skriver, ser ut til at Bravofly er ute som partner, og ViaTrumf har heller ikke de beste vilkårene for etterregistrering.
     
    kalleballer liker dette

Del denne siden