Kjøpte 1 Block med biofuel på en PNR med 2 stk sas flyvninger og 2 stk reisende. Pr nå har vi fått 250poeng hver og 1 steg hver. Begge sas flyvninger var samme dag. Så tviler på vi får for begge flyvninger. Dette var en bonusreise om det har noen betydning.
Hvis du har fått det, greit å nevne det her inne på lukkede forumet langt nede i tråden, men ikke nevn det på FB, for da vil SAS oppdage feilen som har gitt noen gullkort kun på poeng så "Hysj"
Da har jeg tatt på moderatorhatten og fjernet et par poster med fyllehistorier, så tenker jeg vi prøver å holde denne diskjonen litt på tema...
Akkurat dette står jo tydelig i SAS sine egne vilkår på nettsiden, så ikke noe vits i å gjemme det bort. Fint med en bekreftelse da!
Det var jo litt dårlig gjort da, vi bør jo få lov til å ha det litt gøy på forumet, men hvis du først må moderere vekk de kommentarene, så bør du vel også moderere vekk kommentarene til de andre angående innlegget og meg som person, ellers ser det jo bare rart ut og i værste fall partisk selektiv i praksisen av prinsippene på forumet
Det er noen av forumene vi prøver å ha en litt saklig tone i, du er velkommen til å plukke opp historien din i off-topic eller lounge-delen av forumet. Kan gjerne flytte postene dine over dit hvis du vil det. Hvis du/dere føler at andre brukere kommer med uønskede kommentarer til dere som personer så anbefaler jeg at dere bruker rapport-fuksjonen. Både admin og moderatorer driver bare med dette som en hobby, så vi får ikke alltid lest alle poster!
En i en Facebook-gruppe som visstnok hadde fått steps for å kjøpe ullballer etter bare én uke.. noen flere som har fått? Står jo i vilkårene at det kan ta opp til 35 dager så har ikke egentlig noen forhåpninger om at det dukker opp før mot slutten av denne mnd
To datapunkt på biofuel. Fløy mandag og tirsdag, vanlig poeng etter ca 2 dager, ca 5 dager for concious traveller step, 6 dager for biofuelpoeng.
Tar det lang tid gør man kjøper biofuel til man får steg? Her har det ikke skjedd noe på 8 dager..og fremdeles inne i ullball-limboen
Bagasjelapp kommer tidligst i Juni,men regn med store forsinkelser hvist de noen gang dukker opp da. E-Tags har vært prøvd før uten særlig oppfølging.
Har det blitt bekreftet at det er en etag det er snakk om her? Kan tenkes at de kanskje går for et system der du får et ‘evig’ tagnummer istedenfor…
Ja når man ser nærmere på denne så ser det ut som en standard tag´m strekkode,som du kobler til ditt EB-nummer.
Fikk to steg for en retur fra USA som var på èn bookingref. Så det ser ut til at man får to steg dersom en reise går over to dager, så lenge man har en flygning på hver av datoene. Det var en bonusreise der jeg kjøpte biofuel for 100kr.