Har det vært noen arrangementer for de som har oppnådd concious traveller? Jeg har så langt blitt det i desember hvert år (starten på ny periode), så jeg har jo ikke fullført stegene før på slutten av året. Litt dumt hvis de da sender ut invitasjoner gjennom året for de som har oppnådd det inneværende år
Jeg har aldri mottatt noe slikt, selv om jeg har kvalifisert ca mars begge årene. Nå må jeg forresten huske å kaste de to bagasjetaggene i plastavfall så de kan bli til nye bruskorker.
Fikk en invitasjon i fjor til det første arrangementet som ble avholdt, og en invitasjon før sommeren i år.
Du kan kun få C. trvl EN gang pr. kalenderår, men det er mulig å oppnå det to ganger i en kval. periode..
Noen som har fått registrert conscious kjøp i det siste? Kjøpte en pakke vaskeark 27. november og det er siste steget jeg trenger, så hadde vært veldig greit om det ble registrert før nyttår.
Jeg ser jeg mangler registrering for mellomlanding biofuel som ble kjøpt i midten av november. Får vi dette fortsatt eller er det forbedret bort?
Jeg har ikke merket noe dårligere vask enn før. Jeg synes også det er betraktelig enklere å bare slenge inn et ark enn å dosere med flytende eller pulver. Spesielt hvis man skal sette på tidsutsatt vask. En annen fordel, spesielt for oss reiseglade her på forumet er at de er enkle å ha med seg på tur og visstnok kan brukes til håndvask. Men det har jeg ikke prøvd selv.
Utmerket. Kun brukt disse i over 1 år nå, og droppet helt ut av vaskepulver. Med mindre det er allergi-issues eller annet, anbefaler jeg en av de som gir frisk lukt av nyvasket istedet for de som er helt nøytrale. Liker sea-breeze lukten selv.
Da SAS matchet donasjoner i forbindelse med like 20 i julekalenderen gjorde jeg en donasjon. Jeg valgte såklart å betale med penger heller enn poeng fordi 155 kroner donert per 5000 poeng er alt for gjerrig av SAS. Derfor ble jeg overrasket over at det hadde kommet inn conscious traveler-steg på toppen av de ti jeg allerede hadde, selv om doneringssteget sier du får det for å donere poeng. Med andre ord... Man kan oppnå conscious traveler ved å donere 155 kroner per steg. En god del dyrere enn vaskeballer såklart, men poengene går til en god sak, man slipper å forsøple og man får stegene etter noen dager istedenfor etter en drøy måned. Og trenger man bare noen få steg gjør fort portoen på vaskeballer/ark at det blir like dyrt uansett.