Jeg så filmen for et par dager siden og har fått steget registrert i både app og på nettsiden. Begge deler skjedde sekunder etter at jeg så filmen.
Jeg fløy 31/12 og la til biofuel for å sikre meg steg 10 for 2025. 7/1 kom poeng for både 31/12 og 1/1. Steg 10 (og steg 1 for 2026) ble registrert i går. Da dukket det også opp 5000 bonuspoeng og nivåpoeng. Siden min opptjeningsperiode starter 1/1, ble det et bra startskudd, selv om jeg allerede har regnet meg frem til at jeg kommer til å fly inn diamant innen juni uavhengig av dette.
Ja, mener det er bekreftet at "hullet" med å legge til ny biofuel på mellomlanding eller før retur, er tettet. Om noen har helt ferske datapunkter på at det fortsatt fungerer så skrik ut!!!
Da har jeg kastet bort et par hundringer om det ikke engang funker for returen... Blir flere ullballer eller annet drit om det skal være sånn, og det er ikke spesielt miljøvennlig.
I betingelsene har det stått at du kan legge det til pr. booking, men jeg finner i farta ikke igjen til formuleringen. Du får melde tilbake etter reisen om du fikk en eller to..
Bestilt t/r på en pnr, bestilte biofuel ved bestilling og dagen jeg hadde returflygning la jeg til biofuel til returen. Fikk to steg for dette. Datapunkt er flygning 31/12/25 og 1/1/26. Det var TRD-OSL vv, så ingen mellomlandinger.
Fløy hjem FRA-CPH-OSL, kjøpte biofuel før avreise og i CPH. Kun 1 steg oppnådd :-( Da er spørsmålet om man fortsatt får 2 steg for en T/R, og om man må kjøpe 2 biofuel for dette, eller om det holder å kjøpe under booking/før avgang og man får 2 for prisen av 1. Dette kan forandre planen min for året, ender kanskje opp med vaskeark
Kjøpte biofuel for 12 dager siden, men fremdeles ikke noen steg. Husker ikke helt hvor lang tid det skal ta, og det er naturligvis ingen info om dette på hverken hjemmeside eller app. Noen som husker?
Man har aldri fått 2 steg for T/R uten å ha kjøpt minst 2 biofuel "blocks". En før avreise, og én før returreise. Litt vel optimistisk å håpe på å få to steg for bare en kjøpt "block".
Lure på litt av det samme. Kjøpte nettopp biofuel i appen (Sto også at akkurat nå er det 500 bonuspoeng per blokk man kjøper). Men ikke sett noe steg i oversikten enda. Noen som vet hvor lang tid det tar? Må reisen gjennomføres først osv?
Reisen må gjennomføres før man får poeng, og det har tatt opptil 2 uker for meg tidligere å få poengene og steg i conscious traveller programmet.
Jeg vet man ikke har fått det tidligere, men siden de nå har gjort endringer så er det lov å håpe på endringer/nye feil Man burde jo få et steg per leg eller per blokk med biofuel. Hvordan er det nå med vaskeark? Hvis jeg husker rett fikk man 1 steg per pakke, også i samme bestilling? Er logisk å tenke de har fikset dette smutthullet også Med planen for denne perioden kan det bli vanskelig å klare concious traveller hvis man ikke kan bruke mellomlandlinger. Ekstra vanskelig hvis de også har sperret for returfly