EuroBonus Conscious Traveler

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av mrhaakon, 29. nov 2023.

1. ScoobyDoo

ScoobyDoo Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Min Eurobonus-periode er sep-aug. Da kan jeg vel få 5.000 nivåpoeng på slutten av året i år, og 5.000 på begynnelsen av neste år? Altså totalt 10.000 nivåpoeng fra Conscious Traveler i neste opptjeningsperiode?

2. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,154
    Bonuspoeng:
    113
    Korrekt

3. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Hei. Jeg har 7 steg på telleren, med ny periode fra mai. Jeg vil IKKE ha poengene i denne perioden, men er greit å ha 9 steg på vei inn i ny periode.
    Skal på en liten milage-run til GDN i morgen. Er det slik å forstå at jeg kun får 1 steg pr "retning" i bestillingen nå (eller hele bestillingen) ved å legge inn biofuel?

Jeg har turen i morgen som to bestillinger med 3 legs, så om jeg legger inn biofuel på begge to, så vil det gi totalt 2 steg på telleren? Jeg når diamant etter turen i morgen med vanlige nivåpoeng fra flygningene + julekalender, så ønsker ikke å sløse bort de 5000 ekstra poengene i denne perioden.

edit: liste litt tidligere i tråden, og fikk svar. Håper det stemmer fortsatt.

Last edited: 14. febr 2026
  4. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,559
    Bonuspoeng:
    113
    Kjøpte biofuel på tur ut, og ny batch for hjemturen etter første var registrert. Så to steps på en booking er fortsatt mulig.

Har fortsatt vaskeark fra 2024 liggende, så blir nok ikke flere med det første

Del denne siden