22. mars 2023 er det ledig 2 business billetter fra VIE-TPE-BNE med EVA også for Eurobonus Jeg finner tilslutning dra BGO til VIE. Så værsågod hvis noen syntes dette er en fin tur så ligger den der. Ser ut til å være verre med returen!
Noen som har erfaring fra preorder meal fra EVA. Ser de har dette mellom London og Bangkok. Er det noen som har erfaringer de vil dele?
Vi flyr SGN-TPE-VIE 7/11 og iflg. https://booking.evaair.com/flyeva/EVA/B2C/manage-your-trip/meal-order.aspx kan vi booke måltider 17/10 =)
Taiwan dropper karantene fra 13. oktober, så det er jo en god nyhet for alle som reiser etter den tid.
Angående pre booking av måltid så fikk vi valget om det samme som de serverer når du er oppe i lufta, og det var ikke sånn at de gikk tom for noe, kunne også få flere hovedretter og begge flightene var helt fulle, vi satt på rad 6.
Siden dette har blitt en konkuranse så flyr jeg hjem fra TPE til VIE (via BKK) 1. Nov Men jeg er vel som regel for lat til å skrive reisebrev
Flyr AMS-BKK torsdag 13. oktober i C med EVA, blir spennende å prøve, har ikke flydd med de før. (Og BKK-TPE-BNE).
Blir jo nesten trist av å tenke på at jeg har booket 777 med Eva... Har flydd de før, helt konge.. Den korte turen Istanbul ruta levde, vi var 4 eller 5 stk i hele kabinen, antakeligvis fordi denne bomba som gikk av ved flyplassen kort tid før skremte folk.. Fikk også TK 330 på turen til Istanbul, kun 1 annen person i C enn oss to
Nå har jeg testet dette produktet ei gang før da, men er spent på hvordan dette er etter pandemien da, så dere kan lese på tråden merket over. Det er 4 år siden jeg fløy EVA sist gang