Det ser veldig bra ut Og setene på 787 er vel enda bedre enn dette igjen Har 787 VIE-BKK og 777 BKK-LHR i Januar. Det gledes!
Passasjerene i Premium Economy hos EVA kan i høst nyte Business Class mat .. https://www.businessclass.com/airli...engers?utm_source=newsletter&utm_medium=email
Her var det mye gode bookinger, @Kaffen @indahla og @ccurrahee Håper dere får strålende reiser med EVA, og at det dukker opp bilder her på IF
Noen som har flydd med Hello Kitty flyene deres i det «siste»? Hva kan man forvente seg. Har en reise med de senere til Bali der TPE - DPS ser ut til å være satt opp som Hello Kitty fly.
Vet noen om Eva kun slipper 1 bonussete 360 dager før? Jeg har til gode å finne mer enn ett, bortsett fra noen uker før avreise.
Registerer det samme. Jeg har alltid endt opp med andre selskap, så ikke sjekket igjen uker før avreise, dog…
Jeg finner 2 ledige seter på korte ruter à la TPE-SGN langt frem i tid, mens til og fra Europa er det, tilsynelatende, maks ett sete per avgang. Nærmere avreise (eks. januar 24) åpner det seg derimot mange seter.
Heisann, har drevet med litt re-booking i dag. Dette har resultert i ett ledig bonus sete 16. juni med EVA AIR BR061, BKK - VIE. Ble synlig på både Awardfares og SAS idet min nye booking ble bekreftet.
I fjor mai booket jeg 2 legs med biz med EVA for september KIX-TPE-VIE, det blir vel ca 4 mnd før. Sjekker du alle ruter EVA har til Europa? Har funnet mest til/fra VIE, men får ikke alltid koblet videre til Norge (særlig hvis TPE ikke er destinasjonen, da må man bruke noen legs i den enden). Må sjekke tilgjengelighet ofte, de kommer og går litt synes jeg å huske. (Var for øvrig litt morsomt at KIX-TPE-VIE var samme flymaskin hele veien).