Expertflyer reduserer søk

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Rscott, 06. okt 2023.

  1. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    986
    Likes mottatt:
    3,672
    Bonuspoeng:
    93
    Jo, det kan du. Det blir også riktig ettersom United ikke nødvendigvis har samme tilgang som SAS og motsatt.
     
  2. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,241
    Likes mottatt:
    7,613
    Bonuspoeng:
    293
    Da er det vel egentlig bare noe vits i å bruke Unitedsøk hvis man søker Origin-Destination med mellomlanding på over ti timer og disse er bookbare på telefon selv om de ikke dukker opp på sas.no. Aldri vært borti at dette har vært tilfellet selv, men kan jo være
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,263
    Likes mottatt:
    36,924
    Bonuspoeng:
    293
    Eventuelt bruke United for indikasjon på first slipp? Eller er det forandringer der også?

    Har ikke søkt på lenge selv. Men på AI F som var min siste booking fant jeg tilgjengelighet på Awardfares og ikke på United.
     
  4. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,173
    Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Virker veldig lovende, men irriterende at man ikke kan sette varsel på flere seter og flere datoer.
     
  5. Kjetil L

    Kjetil L Senior Medlem

    Innlegg:
    774
    Likes mottatt:
    2,400
    Bonuspoeng:
    93
    Det kan du. Men det refreshes ikke like ofte (hvis det er langt frem i tid) hvis du setter et datointervall.

    Tror det er en gang per dag for datointervall vs hver 3 time for enkeltdato.

    upload_2023-10-19_11-7-55.png
     
    Gullars liker dette
  6. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,173
    Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Virker ikke som om det går i appen, men mulig at nettsiden er mer funksjonsrik.
     
  7. The_Dude

    The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

    Innlegg:
    1,313
    Likes mottatt:
    2,284
    Bonuspoeng:
    113
    I det siste har Expertflyer bare bugget hele tiden med "ukjent feil". Kundeservice sa for flere uker siden at det var en feil som påvirker flerer, og at de skal rette. Dette har ikke skjedd.

    Finnes det et verktøy med stort sett samme funksjoner? Award er ikke så viktig for meg.
     

Del denne siden