Jo, det kan du. Det blir også riktig ettersom United ikke nødvendigvis har samme tilgang som SAS og motsatt.
Da er det vel egentlig bare noe vits i å bruke Unitedsøk hvis man søker Origin-Destination med mellomlanding på over ti timer og disse er bookbare på telefon selv om de ikke dukker opp på sas.no. Aldri vært borti at dette har vært tilfellet selv, men kan jo være
Eventuelt bruke United for indikasjon på first slipp? Eller er det forandringer der også? Har ikke søkt på lenge selv. Men på AI F som var min siste booking fant jeg tilgjengelighet på Awardfares og ikke på United.
Det kan du. Men det refreshes ikke like ofte (hvis det er langt frem i tid) hvis du setter et datointervall. Tror det er en gang per dag for datointervall vs hver 3 time for enkeltdato.
I det siste har Expertflyer bare bugget hele tiden med "ukjent feil". Kundeservice sa for flere uker siden at det var en feil som påvirker flerer, og at de skal rette. Dette har ikke skjedd. Finnes det et verktøy med stort sett samme funksjoner? Award er ikke så viktig for meg.