Diamond first class closed suite
ExpertFlyer hadde rett, vi er bare 4 stykker om bord. Ja, her i the pointy end, da. Hva som er "bak der" trenger vi ikke bry oss med.
Vi var ca 2t forsinket ut i fra MEL. Det gjør connection i AUH litt tight, men regner med det går greit.
Boarding var kaos, måtte stå i kø sammen med allmuen. Skandaløst, men sånn er det med småfly (777-300ER)
Kultursjokket fra The Apartment var stort. Her er det plutselig 2 midtganger og alt virker mye mindre. Førsteinntrykk av innredning var at alt virket mer gammelt og slitt enn i A380.
Litt "klaging" på sosiale medier avstedkom følgende:
Det var på tide å stikke fingeren i jorden, se seg godt om og tenke på hvor man faktisk var.
Jeg begynte å se på de positive tingene, som f.eks at de 3 andre passasjerene sitter på venstresiden. Jeg har hele høyresiden for meg selv. I praksis 4 suiter.
Den ene ble til walk-in closet, en ble til soverom, en er hverdagsstue og dette skrives fra TV-stuen. I dette rommet står flight tracker på hele tiden. The Residence kan gå å legge seg med sine kun 3 rom, eller vent litt. En av dem er jo et eget bad. Det har ikke jeg.
Soverommet har stolen i sovestilling hele tiden. Sengen var meget behagelig, faktisk. Radio silence fra min side skyldes ikke bare tidvis mangel på dekning. Jeg fikk et par timer kvalitetssøvn.
Nå er det på tide med middag. Tror jeg skal bestille en biff og bearnaise.
Jeg får laste opp flere bilder senere.
Last edited: 23. jan 2017