Dårlig med nett hos LH, de skal ha betalt og det gidder jeg ikke på en så kort flyving. Det er vel et av veldig få punkter LH kan lære noe av SAS. Men samma det, nå har jeg inntatt hvilestilling i FCT etter å ha levert en bunke med pakker på posten.
En artig liten historie til og begynne med. I påsken var jeg i Budapest, og på vei dit kjøpte jeg 4 flaxlodd på Lillestrøm mens jeg ventet på toget. Disse har rett og slett blitt liggende uskrapet i bunnen av en koffert frem til jeg skulle pakke til denne turen, så da var det jo på tide å skrape de nå, og det ble jaggu en liten slump med ekstra feriepenger. Greit å ha.
View attachment 62388
Så, tilbake til det viktige, denne turen. Avgang gikk i hht skjema, og vel oppe ble det endelig litt frokost. På tide, begynte å bli en smule sulten. Gode rundstykker, grei ost, god skinke og godt syltetøy. Laks er jeg ikke noe glad i så den ble liggende. Av drikke ble det eplejuice og te.
View attachment 62389
Ellers forløp turen uten annen spenning enn spørsmålet om remote eller gate, og det endte heldigvis opp med remote, men det var litt skuffende med en VW buss selv om jeg fikk den helt alene og selv om sjåføren var en utrolig søt og hyggelig kvinne. Får håpe på noe litt mer spennende til flyet i ettermiddag...
View attachment 62391
Etter besøket på Posten var det først opp for å sjekke inn den ene kofferten jeg hadde som håndbagasje, gidder jo ikke å drasse rundt på mer enn nødvendig, og så var det ut og til venstre, og jeg glemte selvfølgelig å ta bilde av inngangn, men den har dere jo sett hundrevis av ganger før.
Begynner stille og rolig her med en Cola Zero og røde gummibjørner, jeg skal tross alt være her i 7 timer til så det er greit med en slow start.
View attachment 62392
Vis alt...