Jeg har booket en reise for februar, men prøver å optimalisere datoene litt. Kom over en flight som muligens vil passe bedre med dato, men tidspunktet er da strengt tatt ikke så praktisk.. Utreise ca kl 6 og ankomst rundt 14 i motsetning til avreise rundt kl 17 og ankomst midnatt. Med morgenflighten ryker middagen og erstattes med en frokost. Problemet her er jo å kombinere dette med vin. En bordeaux går nødvendigvis ikke så godt med en omelett Tenker at det er mer sosialt akseptert og være litt på en snurr om man stiger av flyet kl 00:00 enn om det er kl 14:00.. Og be om vin kl 07:15 er ikke det samme som kl 15:15... Hva tenker dere om dette?
Tenker ta Frokost ombord stort sett er frukt og omelett. Det er liksom ikke det som drar skinnet av pølsa. Stemmer mer for middag og litt gode drikkevarer
Det kommer selvsagt an på hva dine planer er når du kommer frem. Lounge-faktoren er selvsagt mye høyere før en 17-avgang. Ombord så sitter champisen like løst for min del. Tør jeg spørre om reiserute og selskap?
Det er alltid et sted i verden at klokka er 17. Når jeg er ute på reise så tar jeg en drink når jeg har lyst på en. Hva enten klokka er 17 eller 7.
Tokyo/Singapore NH F Formålet med reisen er i hovedsak å bruke masse poeng og CT for en par dagers fråtsefest i champange og mat, så ingenting skal gjøres før eller etter flighten.