@spacecosmos, @MartinSkog og jeg skal på tur til Brasil. Mer konkret, F1 på Interlagos. @spacecosmos og jeg flyr TAP via LIS imorgen mens @MartinSkog kommer etter på fredag. Tre gutter som har funnet felles interesse for flybonus og F1 her på IF. Hva kan gå galt?
Sov veldig godt i natt, men våknet litt tidlig. Og ganske trøtt nå .. Jeg tror @spacecosmos får mye alenetid på flyene
Det er HELT greit! Er (døds)sliten etter nesten halvannen uke med skikkelig man-flu (aka influensa) og bare en halv uke på jobb denne uken. Mye tørrhoste på gang, så jo mindre jeg prater - jo mindre hoster jeg. Det sagt, så gleder jeg meg VELDIG! Regner med dette blir reisebrev-tråden, så da kan vi sikkert alle tre supplere med innhold her. Up, up and away!
Etter en liten runde med stolleken på rad 1 og 2 sammen med en barnefamilie, ble vi sittende alene igjen på rad 1, i A og C. Fikk servert det vi tror var tunfisk, noe fjærkre (godt, og mye smak), og noe som tilsvarte eplekake. Landet ca. 10 min etter oppsatt tid.
Fisk på boks - anyone? Da står vi her og venter på neste leg, LIS - GRU. See you on the other side...
Da er vi trygt ombord vårt A330neo-fly, som skal få lov til å frakte oss til GRU. @indahla har 3A og jeg har 7A. Obligatoriske meny-bilde:
Riktig god tur! Får litt følelse av å lese årsmøtene pre-covid til Hong Kong av lese denne tråden. Bilder og rapporter fra forskjellig som er på samme tur. Nice!
Nattugle som jeg er, gikk jeg for middagen som ble servert etter take-off. Definitivt godkjent mat! Nattstemning inntatt: Grei frokost før ankomst og etter 10 timer på flyet, var vi klare til å starte vårt nye eventyr i São Paulo.
Ser ut som dere både har det fint ombord får service og kommer fram. Godt å se etter SaoTome fiaskoen.