Fjerde søndag i advent

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 20. des 2020.

  1. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon, godtfolk!

    Her i det som pandionkatten meiner er 'pandion for life'-loungen (pelsdotten har ikkje noko behov for å vise fram statuskortet sitt) er det roleg stemning med NRKs 'Helgemorgon'.

    Om nokre timar går turen til Trøndelag, så loungen stengjer, noko pandioten er lukkeleg uvitande om:
    20201218_222022.jpg

    Meteorolygen lova litt småguffent vêr utover dagen, men vi satsar på at flya går :)

    Ha ein brillefin fjerde sundag i advent, folkens!
     
    Last edited: 20. des 2020
    Calling, Earl, EndreD and 12 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra bilen!
    Siden det ikke er mulig å dra til utlandet, så tar vi turen til Innlandet i stedet. :rolleyes:

    Sleden er fylt med julegaver til familien på Lillehammer, og så blir det søndagsmiddag etter tur i skogen.

    Det har i dag vært tilfeller av manglende skydekke, men også høljregn. Så julestemningen er ikke helt på plass ennå.

    Nyt søndagen!
     
    Earl, EndreD, Liza and 7 others like this.
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo

    Noen km i banken før det er marathon med Italiensk ball på tv og julemusikk på i bakgrunnen. En arbeidsdag igjen og så er det ferie. Solen har åpenbart glemt Oslo. Kan ikke huske sist jeg så den, men kanskje jeg får sett den når jeg flyr til Bergen på tirsdag?

    Jaja, disse trådene er på vei til å bli den eneste store klagemuren :D

    Ha det kjekt :)
     
    Earl, EndreD, Avixlo and 6 others like this.
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Folken, husk at været et bra, så lenge dere ikke har fått regn og jordskred som på Island.....

    Da er vel de fleste kommet seg hjem til julegrøten etter gudstjeneste. Eller varmet buljongen og fylt termosen for skitur med familien.

    Selv planlegger jeg julegaveutleveringstur forbi ( gjentar FORBI) outlet senteret som ligger litt lenger bort en Oslo Sørøst.
     
    Earl, EndreD, holmen and 6 others like this.
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Noen betraktninger om det å fly fra en liten flyplass:
    - 1) Ved flyankomst og flyavgang er innsjekkingsskranken stort sett ubemannet. Dette fordi alt WF-personell ved flyplassen er involvert i lossing, lasting og assistering av flyet ute på stripa.

    - 2) Ved flyovernatting i hangar er innsjekkingsskranken ubemanna når flyet tas ut av hangaren. Dette fordi alt WF-personell ved flyplassen er involvert i tauing av Dash 8 100/200 fra hangar til oppstillingsplass.

    - 3) Gardintrapp er et selvfølgelig hjelpemiddel for å nå opp til og få sikret propellene under bakkeopphold, man kan ikke risikere at snøstormen blåser dem av flyet.
     
    Earl, EndreD, NoLimit and 7 others like this.
  6. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra det sørlandske!
    Det har nå regnet i 40 dager og 40 netter (minst), og en lokal Noah har bestemt seg for at i hvert fall han og buskapen skal overleve.

    ArturDent satser mer på at WF592 skal klare å vispe meg over skydekket og til BGO, slik at jul og nyttår kan feires på Havstrilelandet.
    Ha en fortreffelig tid inn mot høytiden, - hvordan dere nå planlegger å feire den! IMG_20201220_114854.jpg IMG_20201220_150116.jpg
     
    Travellingalf, Earl, EndreD and 7 others like this.
  7. LaDuden

    LaDuden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    447
    Likes mottatt:
    1,426
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Trøndelagen. Første helg med juleferie. Deilig å kunne roe ned litt i frisk natur
     

    Attached Files:

    Earl, holmen, ArthurDent and 4 others like this.
  8. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Bergen lufthavn Flesland BGO her jeg har kommet inn med WF418 fra TRF og skal videre med WF628 til TOS før jeg til slutt ikveld ender opp i Hammerfest med WF988 20201220_153442.jpg
    Jeg skal på jobbreise. Siste flyvning skjer imorgen fra Evenes til Oslo
    Så jeg bruker denne søndagen på å fly. Ellers er det ikke mye å melde om.

    Jeg har nå kommet ombord på jetfly til Widerøe som det nå begynner å begynner å bli en stund siden jeg har fløyet. Knyttneve testen består den ikke.

    Men ellers ønsker jeg dere alle en flott søndag!
     
    Upsaker, Earl, EndreD and 3 others like this.
  9. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Alt bak nødutgangen er tortur på Widerøe sin E2
     
    Travellingalf and paron like this.
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trøndelag ;)
    Røyk på en boblesmell igår, så litt trang i hjelmen idag. Heldigvis hjemme i sofaen nå, skal straks bevege meg ut i mildværet for å hente noe julegaver på posten.

    Ha en super søndag og heia Norge( håndball-EM) :):):)
     
    Earl, EndreD, Avixlo and 3 others like this.
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,729
    Bonuspoeng:
    293
    Venter på julegjesten .. den eneste i år ..
    Direkte fra Hønebyen på prærien
    98428958-737B-4BAD-95EC-C4F6770AE444.jpeg
     
    Earl, EndreD, Avixlo and 2 others like this.
  12. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Når man ikke kan reise til klagemuren for å klage, så får man klage på hjemmemuren... o_O
     
    Earl, OttoL and SAJblue like this.
  13. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Nok en grå søndag, men ble en grei tur i marka med hunden til opphavet som selskap likevel. Resten av dagen har blitt brukt på å se på ballspill på skjermen, først vant begge de ballsparkende lagene med tennissifre (6-1 og 6-2) før de ballkastende norske damer kunne gratuleres med gull :):D

    I morgen venter det som ser ut til å bli rolig dag på hjemmekontoret, kun 1 møtet i kalenderen så tydelig at mange har tatt juleferie allerede ;)

    Nyt kvelden folkens :)
     
    LN-FHU, Eddie47, holmen and 2 others like this.

Del denne siden