Hei folkens Det er lenge siden vi har hatt et lite treff her i barteland. Skal vi prøve på et stønt den 29/8 eller 30/8...? Siden vi får storfint besøk av @Stuttfeiten i denne perioden tenkte jeg... Hva med Work-work - nederst i Munkegata en av dagene - post her hvilke datoer som passer deg best?
Ich komme! Begge dager passer bra - skal blokke kalenderen slik at det ikke blir noen unødvendige jobbreiser på de to datoene. Work-work fungerte bra sist jeg var med.
Har reservert bord begge dager fra kl. 18:00 - står på navnet : Frode/InsideFlyer/Flyprat Jeg må sikkert kansellere den ene dagen , men det tar vi straks vi har bestemt hvilken dag det blir. Spread the word people
Så artig! Jeg skal forsøke å komme jeg og. Aldri vært på fly og øl før, skal bli bra å møte likesinnede som også lider av bonussyke
Må se hva jeg får til, men det frister å ta turen! I utgangspunktet er det nok onsdag som passer best...
Så nærmar det seg den store dagen og oppvarminga er i gang, litt usikker på øl men det blir ein flytur i dag og tre i morgon så eg satsar på at formtoppen kjem på onsdag.
Jeg påtar meg å teste ut de forskjellige ølsortene allerede i ettermiddag/kveld, så jeg vet hva vi har i vente!
Jeg startet fra venstre og kom dessverre ikke så langt i aften, men skal se hva jeg rekker til lunsj i morgen