Velkommen til ny fly og øl(bonus) i Oslo tirsdag 18.6 Dette er ment som et lavterskeltilbud for de med bonusfeber, som også var navnet på dette forumet tidligere. Merk, dette fungerer på mange måter som fengsel, de som er syke blir ofte sykere etter et treff. Vi snakker om alt mellom bonuspoeng, flyreiser og hotell til ting som er høyst urelevant. Har det rett og slett kjekt. Vi møtes på Sumo i Oslo (på solli) kl 18.00. Sumo er meget gavemild mot oss syke - vi får 250 poeng per 100kr investert i bedriftens omsetning. Ta gjerne med eurobonuskort eller spar på kvitteringene for etterregistrering av poeng. De fleste drikker øl på slike møter, herav navnet, men det er også fult mulig å drikke sprit, vin eller alkoholfrit og det er også selvfølgelig muligheter for en matbit. Oppmøtet består stort sett av mellom 5 og 15 kjente og ukjente fjes fra forumet og normalt er det @Are og @Upsaker som holder ut frem til siste trikk går (basert på innlegg fra tidligere evenement). Hvem er med? @drsyk (dukker opp plutselig) @Avixlo @holmen @OttoL @Malmo @bombusfervidus @ArthurDent @jgroneng @Berlioz @ccurrahee @Bernd @haakonks @Tore @Are @jvsandem @Arvid2063 @cuivien @Kenneth82 @veeegard @morradi Pending diskusjon med egen vilje eller været @Travellingalf @Wendel @RoadKing
Det frister virkelig å ta turen, bare for turens skyld. Får se litt på fly- og hotellpriser så kan det plutselig være at jeg dukker opp. Kan kanskje kombineres med en MR ett sted...?
Jeg må jo møte gjengen jeg har blitt en del av her, så jeg kommer på denne morroa. Drar senest 23:39 med R11, men blir Morro likevel
Etter Bali turen ble bestilt jeg er nede på femsifret ( ) antall poeng, så jeg skal gjøre mitt ytterste for å få tatt turen inn til Tigerstaden for litt poengsanking Får bare prøve å holde utkikk etter kurante hotelltilbud
Annuntio vobis gaudeum magnum.... Da har ArthurDent kansellert en unødvendig tur til GDN (Test på "snu i døra" med Bergh Hansen) og bestilt langhelgtur til Bergen (Dermed blir Trillian glad) , med retur til KRS via OSL og overnatting til den 19. Med andre ord: bonus og øl-ansvarlig kan føre meg opp på listen.