Flying Blue-poeng til salgs

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Mavo, 14. mai 2019.

  1. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    531
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

    jeg har 62 000 Flying Blue-poeng som er opparbeidet i år, som jeg ser at jeg vanskelig kommer til å få noe bruk for i nær fremtid. Hvorvidt det er noe marked for dette eller ikke er jeg usikker på, men det er verdt et forsøk :)

    En overførsel av 62 000 poeng koster 744 EUR, og skulle en kjøpt 62 000 poeng ville dette kostet 1705 EUR. Det er helt sikkert mulig å bestille en reise via min konto dersom dette er aktuelt, jeg kjenner ikke detaljene nok til å svare på dette per nå.

    Jeg ser for meg en verdsettelse rundt 7 øre per poeng, la oss si 4000,-. Ellers alltids åpen for bud :)
     
    Michel liker dette
  2. kjeid

    kjeid Once you go C...

    Innlegg:
    89
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Ville ventet på en god Promo Award i business og enten bestilt denne selv, eller solgt billett til en kjøper. 10k NOK(ink omk.) for poengene i seg selv er ikke akkurat et røverkjøp :(
    Kommer det et godt tilbud vil kjøper kunne sikre seg en business tur til 7500kr(4' til deg, og 3,5' i avgifter)
     
    Michel liker dette
  3. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    531
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, absolutt, derfor jeg også sier at det kan bestilles fra min konto :)
     
  4. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    531
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg kan la disse gå nå for 3000,- dersom det er noen som har akutt behov, ellers får jeg vel avvente en Promo Award :)
     
    znerken liker dette
  5. znerken

    znerken Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei!

    Er disse fortsatt til salgs?
     
  6. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    531
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Hei, det er de :)
     
  7. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    531
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Fortsatt muligheter for disse poengene, kommet nye promo rewards nå: https://specialoffers.flyingblue.com/. Iflg. nettsidene så kan man kjøpe til poeng man mangler, og få 75% ekstra :)
     

Del denne siden