Hei, jeg har 62 000 Flying Blue-poeng som er opparbeidet i år, som jeg ser at jeg vanskelig kommer til å få noe bruk for i nær fremtid. Hvorvidt det er noe marked for dette eller ikke er jeg usikker på, men det er verdt et forsøk En overførsel av 62 000 poeng koster 744 EUR, og skulle en kjøpt 62 000 poeng ville dette kostet 1705 EUR. Det er helt sikkert mulig å bestille en reise via min konto dersom dette er aktuelt, jeg kjenner ikke detaljene nok til å svare på dette per nå. Jeg ser for meg en verdsettelse rundt 7 øre per poeng, la oss si 4000,-. Ellers alltids åpen for bud
Ville ventet på en god Promo Award i business og enten bestilt denne selv, eller solgt billett til en kjøper. 10k NOK(ink omk.) for poengene i seg selv er ikke akkurat et røverkjøp Kommer det et godt tilbud vil kjøper kunne sikre seg en business tur til 7500kr(4' til deg, og 3,5' i avgifter)
Jeg kan la disse gå nå for 3000,- dersom det er noen som har akutt behov, ellers får jeg vel avvente en Promo Award
Fortsatt muligheter for disse poengene, kommet nye promo rewards nå: https://specialoffers.flyingblue.com/. Iflg. nettsidene så kan man kjøpe til poeng man mangler, og få 75% ekstra