For en søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henrik, 13. april 2025.

1. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,960
    Bonuspoeng:
    183
    Forrige morgenpost var alt annet enn ydmyk, og det blir ingen endringer her.

Sitter nå på balkongen med deilig granola, nesten like god som min hjemmelagde, digg yoghurt og ferskpresset appelsinjuice. Solen varmer greit og som vanlig er det fantastisk utsikt til Table Mountain.

Gårsdagen var nydelig. Skulle jogge litt langs vannet og parkerte ved en park vi tenkte var fint utgangspunkt med strandpromenade. Der var det veldig mange kledd i løpetøy, så vi fulgte strømmen og det viste seg at de skulle løpe et Parkrun på 5km i parken, så det slang vi oss spontant med på. Dritgøy!

Deretter mini-roadtrip til Stellenbosch, nydelig lunsj, hun med den største kofferten fant en god samling nye klær hun tok med seg og vi kjøpte noe til hjemmet, og så nydelig middag på kvelden med sykt bra utsikt og kvalitetsmat.

Satser på like bra dag i dag. Skal gå opp på fjellet bak her, fra siden, som blir en 11 km lang tur med forhåpentlig utsikt i verdensklasse, og så skal favorittstranden besøkes. Herregud så bra dagsplaner.

Ha en ufattelig bra en!

IMG_3806.jpeg

2. antirealiti

antirealiti Medlem

Likes mottatt:
    304
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen,

Helgen har blitt brukt til pakking før vi også turer nedover til Syd-Afrika! Le Quartier Francais i Franschhoek er første stopp, med mat på legendariske Epice... Det gledes!

Som en felles Cape-Town enjoyer må jeg spørre: hvilken strand er din favoritt?

RoadKing, Berlioz, NorFlight and 11 others like this.
  3. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,920
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra solkysten. Et godt stykke unna det gode liv i Sør-Afrika, men det skjer lite og er egentlig litt kjekt. Venter på en god skyllebøtte regn, så blir en liten tur ut før lunsj.

Noen ukers reisestopp, men før jeg vet ordet av det er det jevnlige turer til Stavanger. På tide å vurdere travel pass og kanskje finne favoritthotell, tar i mot anbefalinger.

Ha en fin en!

Spielhaug, Wiolenze, Berlioz and 11 others like this.
  4. DJasko

DJasko Pharmacist

Likes mottatt:
    508
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra en liten fiskerlandsby i Kroatia. Morgenen er brukt på en liten tur rundt omkring med familien. Ikke helt badevær med 16 grader, men har planer om en dukkert senere i dag. :) Slenger et par bilder fra morgenpromenaden. :)

20250413_081736.jpg Snapchat-1834103438.jpg Snapchat-1711730170.jpg Snapchat-1275811132.jpg Snapchat-1542527159.jpg Snapchat-201909967.jpg

Berlioz, Adrian E, NorFlight and 9 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,994
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten avd strilelandet image.jpg

6. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,322
    Bonuspoeng:
    93
    Good morning, this is London calling. Befinner meg på Hilton Garden Inn T2-3 LHR hvor det er sommer ute med nesten 20 grader. For en fantastisk rooftop bar de har her for oss som liker å se fly. En får virkelig sett hele svære Heathrow fra toppen her.

I kveld skal jeg fly til ZRH med det som blir min første tur med Swiss. Brukte en upgrade voucher så får sitte fremme i kabinen. Skal prøve å få tid til litt loungesafari slik som det var i gode gamle dager under *tida med SAS her på LHR. Ha en fin en!

Spielhaug, Berlioz, NorFlight and 9 others like this.
  7. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,501
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo!

Rolig frokost og noen kopper kaffe, men bikkja tripper forventningsfullt rundt beina mine og vil tydeligvis ut på tur, så blir nok litt frisk luft om ikke lenge.

Lam ytrefilet ligger i marinade på snart 20. timen, så høvelig påskemat bør det kunne bli senere i kveld, ha en super dag!

Wiolenze, Berlioz, NorFlight and 9 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    37,205
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra D11 på OSL. Rakk en totalt proteinfri frokost/lunsj på gullstua;

IMG_3710.jpeg

Turen går til MUC med LH operert av BT, videre til SEA på LH sin A350 i gammel/original config. Har 1G så skal nok går greit.

Edit; noe av det morosomste med HON er jo group 1 boarding, når «alle» med kopi-SEN fra EB kommer løpende mot boarding når det annonseres boarding. Bare for å innse at de er gruppe 2:D

Last edited: 14. april 2025
  9. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,359
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden hvor frokost nummer fire nettopp er unnagjort. Den første var på flyet fra Bangkok til København, nr var i loungen i København og nr 3 var på flyet fra København.

Det ble ingen oppgradering til business fra Bangkok, så litt sliten nå etter ei natt i plus. Mulig det må tas en powernap for jeg skal tilbake til OSL for å hente minstejenta som har vært på besøk hos besteforeldre i helga.

God søndag, alle

Spielhaug, Berlioz, NorFlight and 6 others like this.
  10. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,335
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag. Jobb modus fremdeles.

godt å se at forum spre seg utover verden.

Spielhaug, EndreD, NorFlight and 3 others like this.
  11. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,817
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Her går det i matlaging og kakebaking før gjestane kjem litt seinare for å feire husets 7-åring. Seinare blir det nok litt ordning av visum og hotellbooking for Mombasa-turen rett over påske. Jammen skal det bli godt med litt elevert flyging igjen. KLM ned, KQ heim.

Spielhaug, EndreD, Berlioz and 6 others like this.
  12. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,322
    Bonuspoeng:
    93
    Denne har jeg ikke sett før. Mulighet å blokkere sete ved siden av for 299,-. Er i GO

IMG_4420.jpeg

13. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    37,205
    Bonuspoeng:
    293
    Lunsj hos LH, FCL på KL. Helt på høyde med salte pinner;

IMG_3718.jpeg

14. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    37,205
    Bonuspoeng:
    293
    Middag på loungen også, så kanskje jeg slipper å spise noe flymat;

IMG_3719.jpeg

15. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,034
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Guadalajara, Mexico

Her har klokken bikket 06:40 og jeg vurdere litt mer søvn før jeg griper dagen og skriver litt mer på reisebrevet. Så langt har det vært fint. Har gått i en turistfelle men lært.

Guadalajara er en stor by og jeg og min mexicanske venninne har bare utforsket overflaten av byen Guadalajara. Så nå skal vi litt mer i dybden. I dag skal jeg treffe speideren jeg traff på i går og vi skal til Tlaquepaque.

Så langt i Mexico så koser jeg meg. Så ha en fortreffelig palmesøndag der dere andre er

16. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    37,205
    Bonuspoeng:
    293
    Inntil 6 år siden trodde jeg Guadalajara var en «finn-på-by» fra 2 1/2 men, helt til jeg møtte en person som kom derfra.

Kos deg på tur!

17. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,960
    Bonuspoeng:
    183
    Nydelige planer. Vi liker Llandudno for sandstrand, den bittelille Clifton 3 1/2 for mer menneskespotting og bynært, og Bakoven for svaberg.

Tar gjerne imot andre gode anbefalinger, her sitter vi oppi et nabolag i Camps Bay og venter på tauebil etter et skikkelig flatt hjul (som kan se ut som er menneskelig påført…)

antirealiti liker dette
  18. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    37,205
    Bonuspoeng:
    293
    Klarte jo lett å stå over serveringene men når dette møter meg på vei til toan så smeller det jo nedpå noen småpølser;
    IMG_3721.jpeg

Last edited: 14. april 2025
    Flymunda, Spielhaug, RoadKing and 8 others like this.
  19. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    37,205
    Bonuspoeng:
    293
    Var velkommen på SEA også;

IMG_3728.jpeg

15min fra deboarding til jeg satt i Ubern

Del denne siden