Tenkte jeg skulle se første episode av Exit 2 i kveld. 1 ble til 2 ble til 3 ble til 4 .. Og da var det jammen meg søndag. Ser iallfall ut som været imorgen (idag) blir bra så det er jo noe Forsøker å finne reise til USM for vinterferien 2022. Ser ut som beste alternativ er Qatar, men det er jo ikke *A .. Ha en god søndag!
Ferien er over, så om noen timer bærer det sørover igjen. Får satse på at det er noe som er åpent på Værnes
God morgen fra Grenland. Forholdsvis tidlig på`n. Fruen har reist for å bade + gå topptur. Jeg må ha kaffe og litt IF. Skal lage Baccalao ila dagen. 8 hele chili med frø gjør nok susen. Ha en brennheit dag
God morgen søndag! Solen er på vei opp over åsen, og jeg har fått kaffe på sengen. (Kaffemaskin på soverommet er undervurdert!) Tester nye stier (for oss) for tiden, vi må jo bli kjent i nærområdet. Så i dag skal vi finne en ny. Nyt søndagen!
God sundag frå Sunnfjord. Her er madammen og yngstemann reist på lunchbesøk. Snart får eldstemann besøk av bestemora slik at eg kan vaske badet, vaske kle, lage pizzadeig og hogge ved. Godt det er helg.
God søndag fra Oslo! Manglen på reiser sliter på underbevisstheten, i drømmeland var jeg ute å fløy til sørøst Asia i natt, riktignok ble flyet i drømmen kansellert/byttet når jeg kom på flyplassen og jeg ble satt opp på en flight til Mogadishu, hvor jeg fikk fire døgn layover i stedet, men var like blid for å komme avgårde allikevel
Er du i Heidelberg??? Snart avsluttes en hyggelig helg i Drammen. Var blandt annet innom noen bruktsjapper i går og fikk plukket med meg et par hundre singelplater samt noen LP'er, bare det var verdt turen. God mat med friskt fatøl på Becks Brasserie og god champagne på rommet bare toppet hele greia. God søndag.
God ettermiddag fra trøndelag Fin i formen etter champis igår - nå er det straks middag Kom over denne flotte annonsen fra 1958 i ei bok : Ha en strålende søndag
Hei fra godstolen. Hendene lukter bensin etter at jeg måtte fylle snøfresen for å få tatt unna en del snø, igjen. Vinter 2 har startet virker det som. Greit å ta unna litt etterhvert, så blir det kanskje en mulighet for at noe klarer å smelte bort underveis alle påfyll også. Tenker litt på reising, før jeg innser at det er ingen vits. Begynner heller å se på hva jeg bør investere i her hjemme for å ha det bedre mens man føler seg isolert fra verden. Ha en flott søndag dere
God søndag og åtte episoder av Exit senere. Jeg aner ikke hvor langt @indahla er nå, men siste halvdel var fantastisk TV.
AVinor påstod at O'learys var åpent når jeg sjekka i dag morges, men det var den ikke. Ble en pakke chilinøtter og noen styrepils på Ritazza i stedet. Oh well
Fin helg på hytta. Snø, sludd, regn, vind, sol, blå himmel og vindstille. Plussgrader og minusgrader. Vedfyring og solceller. Edgedekning. Skigåing, aking, måking, vedkløyving og grilling. Og så god drikke. Nesten som man er klar for en ny uke!
For å sette det enda mer i perspektiv, mine foreldre bygget 2 mannsbolig sammen med et annet par. Det kostet dem 25,000,- Dvs at f.eks en enveis til Los Angeles var ca 10% av det, eller man måtte betalt kanskje noe rundt en halv million for den turen i dag... Herre min...