Hyggelig å se at Mustache City er så godt representert! Sliter meg gjennom dagen på hjemmekontor i dag, siden pandemien har gjort meg lat og jeg ikke orker å gå til kontoret. Litt kaldt var det også. Håper å gå meg på en og annen IF-er i løpet av helga Ha en flott helg alle sammen!
Ådu. Fyrste året eg gjekk på NTNU budde eg og på Nardo. Sunnlandsvegen. Gamle Åsvei har eg og vore innom ein gong, men det var berre ein snartur då ein kollega av meg budde der. Fin plass, men køyr forsiktig
Det er jo ikke lange biten unna der jeg bodde i noen år, i Saxenborg Allé, men jeg bodde flest år i Wessels gate. Og det er jo ikke lange biten unna Røllikvegen der jeg bodde noen år før jeg flytta til Saxenborg Allé
Ikke så lang unna nei. En veldig god kompis bodde i krysset Wessels/Kirkegt. Jeg bodde lengst i Rogerts gate 1.
Ser ut til at det er grunnlag for "jeg har bodd i Trondheim" - treff. Når alle får sprøyta seg så bør vi ta en byvandring. Med innlagte forfriskninger.
Jeg har også bodd der og Trondheim er fremdeles favorittbyen i Norge. Bodde først ett år i Båhus gate på Møllenberg og deretter to år i Holstveita i Midtbyen - i kort krypeavstand fra Kieglekroa. Ahh - det var tider det!