Goooood morgen Ubetydelig feiring av ubetydelig lag.....Den virkelige feiringen foregår i Trondheim #hornelandut Ha en nydelig dag
God morgen fra Viken. Fredag og helg. Endelig. Bare 3 uker til ferie. Opprinnelig T-21 dager var booket CA F/SQ F til Bali via SIN. Open Jaw SIN, Herlige Melia President Suite var booket m/club og videre Hilton resort med club. I Singapore var IHG m/club booket. En hadde gledet seg ganske så meget, men innser gleden er dobbel så stor til neste år AmEx spend og SAS MC spend står på tur, DNB har Power kampanje, blir litt shopping fremover, dumt PS5 ikke er ankommet...En Weber BBQ derimot God helg folkens
God morgen fra Buskviken. Her gjør fotballagene det langt bedre enn ekspertenes spådommer, og vi kan dermed også fokusere på andre "uviktige" ting. F.eks. klarer vi å få brukt CT'en før utløp? Går Hurtigruten den dagen vi har bestilt? Blir det noe av potetene vi satte? Blir vi kastet ut av IF og må gå inn i Småbrukarlaget? Svarene så langt er vet ikke/tror det/ja (bevis kommer senere)/håper ikke det. Ha en frisk og allsidig fredag!
God morgen fra hyttekontoret! Litt treg start etter bursdagsfeiring (ikke min) i går. Men, solen skinner, utsikten er fin, og jeg har fått kaffe. Så da er det jo relativt greit. Det mest negative hittil i dag er mengden fotball-prat i morgentråden. Det er circa helg!
Litt on topic da? SAS velger å si opp 560 av sine piloter i Norge, Sverige og Danmark, ifølge SVT Nyheter. Martin Lindgren fra Svensk pilotförening er ikke imponert over hvordan SAS har håndtert prosessen. Han sier han ikke kan se at SAS har vist at virksomheten skal reduseres såpass mye at så mange piloter må sies opp. «Man har valgt å gå videre med oppsigelser før man har sett på andre alternativer», sier han til SVT.
God føremiddag frå Sunnfjord. Her er det som alltid sol,varme og alle er glade og fornøgde. Nesten i alle fall. Mykje fotballprat her i dag. Tydelig at enkelte har sympatiar for lag frå Manchester sin havneby, men som @holmen vonar eg de held dykk til h****** vekke frå dagstråden Ellers er det gledelig å sjå at ein stadig kjem lenger i behandlinga av Covid-19 pasientar. Aftenposten melder om at blodplasma skal fungere bra. Godt jobba, @drsyk! On topic spørsmål: Kan ein legge til ein infant på ein *A poeng-booking med SAS? Vi forventar nytt familiemedlem medio november, men eg hadde håpa å kunne booke neste års sumarferie før den tid. Er det håp? Gitt at SAS opnar for å booke *A award sjølvsagt. På jordbærfronten kan eg melde om at dei endelig har begynt å bli modne, men mitt moderlige opphav seier eg har vore alt for ivrig å vatne, slik at enkelte bær er begynt å rotne. Jaja. Snart helg