Fredag og langfri

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av RoadKing, 28. april 2017.

1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    Siden ingen andre har startet fredag, får jeg gjøre det.

Helgen blir innholdsrik: På programmet står oppussing, 50 årsfest og forhåpentlig pent vær til en tur med biken på mandag :) T - 6.

LN-FHU and Kristian like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    Fredagen er endelig her!
    Helgen skal benyttes til å booke noen turer på VIP-salget. Utfordringen er å vite når jeg kan ta fri fra jobb. Men, det ordner seg nok.

Håper sola titter frem, og den siste snøen forsvinner snart også.

3. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God strålende formiddag fra Trondheim - Norges KLART beste og flotteste by :):)
    Motorsykkel til jobb i morres, -2 grader , men det løfter seg litt til i ettermiddag. Ikveld blir det noen rolige glass med kjØLig drikke med noen kompiser......tror jeg ;)

Ha en flott dag :D:D

4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,195
    Bonuspoeng:
    183
    Hallais fra et litt tåkete og grått Oslo.
    Brussel i ettermiddag, hvor jeg blir til søndag. Håper ingen andre er så teite at de ikke skjønte at 1. mai var fridag da de booket flybilletter... *dødningshode-emoji* *flau-emoji*

Adrian E, Upsaker, Kristian and 5 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    Hittil ser det dårlig ut, nå snør det mer..

LN-FHU liker dette
  6. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra det blide Sørlandet.
    Her har det også kommet noen skurer med sludd. Heldigvis legger det seg ikke..

Nå er det innspurt med VIP-kampanje, har ikke booket noe som helst ennå, nesten litt trist... Det jeg kikket på å booke har gått betydelig opp i pris, noe som er litt irriterende....

7. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hå fra bartebyen! For min del blir det oppstykket langfri da oppdragsgiver har lurt meg på dagstur til Lillestrøm på søndag :( Om ikke annet blir det en flytur og noen skarve bonuspoeng.

8. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag frå bollebua på Langnes!

Strålande flyvêr og veldig klar for ferie til Jugoslavia, mp berre innom opphavet først :)

Måtte helgeroa og bonuspoenga kom til deg som blodtørstige mygg på Vidda! :D

Travellingalf, Earl and LN-FHU like this.
  9. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,598
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Holiday Inn Bernabeu Madrid, tyvstartet langhelg i går med NAS kveldsflight OSL-MAD. Her sviktes det aldri med oppgradering med IHG platinum, booket kjipeste rom med poeng og fikk hjørnesuite.

Litt lavere på gradestokken enn vi håpte på, men det retter seg nok etterhvert.

God langhelg folkens...

LN-FHU, Kristian and Fredrik81 like this.
  10. Spurs

Spurs Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Plutselig en reise igjen og kamp mellom Tottenham og Arsenal.. Dessverre ryanair hjem igjen... Norwegian poeng bort med flex billett. Får man poeng ved å booke med poeng?

11. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,497
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Trondheim,

Været er nydelig, så det er en skam at jeg sitter på kontoret og skriver i stykker tastaturet. Siden langhelgen brennes på skriving, så sitter jeg med kjeks og kanelbolle på kontoret for å få loungefølelsen, for jeg burde jo egentlig reist.

1. mai er ikke fridag, det er bare en dag du kan jobbe uten å bli forstyrret.

Ha en fin langhelg!

Kristian and LN-FHU like this.
  12. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Lunch er inntatt på jobb. Om noen få minutter skal åstedet forlates og en skal sette retning OSL og CPT blir målet.

Yr spår 30 grader og sol i morgen, så da blir det nok Table Mountain eller Lion's Head før middag.

Kristian, LN-FHU and funkenstein like this.
  13. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    Valgets kvaler... enveis fra Berlin
    Med SK er avreise ca 21 og via CPH og dermed OSL over midnatt.
    Med Norwegian er avreise ca 20 og direkte.

SK gir poeng, men gidder jeg?

LN-FHU liker dette
  14. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Andre uke av kurs. Planlegger å spørre fruen om hun vil ha gullkort og dermed gir med lov til å ta to MR de neste månedene. Til helgen så blir det tur til Østlandet og testing av Hertz på Gardermoen for førstegang. Får se om jeg går en god bil med PC status.

15. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Eftan fra solrike TOS, ihverfall frem til søndags ettermiddag. Helgen ble åpnere enn planlagt da en fotballturning for jentungen falt bort. Sommerferien 2017 bør uansett bookes i løpet av langhelgen.

God langhelg til alle!

Kristian and LN-FHU like this.
  16. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim.
    Lite reiseaktivitet for tiden men det er egentlig greit, dagene er travle nok fordi om.
    Investert i ny Samsung s8, håper den står til forventningene. Plukket opp en monkey 47 på polet så helga er redda...

Ha en flott helg kamerater :)

DanH and Kristian like this.
  17. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    20170428_170707.jpg Det er utrolig mye visdom i enkelte ordtak, og dette stemmer i alle fall: "Over skyene er himmelen alltid blå!"

Hilser fra pølsefesten i sas-lounge CPH, på vei til Berlin for en etterlengtet reunion. Uansett hva planen er for helgen, om det er paroleskriving, bråtebrenning, familieselskap, jobb, eller generell chilling: ha en flott langhelg!

Last edited: 28. april 2017
    Kristian liker dette
  18. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra ett grått og vått Oslo. Etter nesten en måned på bakken skal man ut og fly igjen i morgen, det blir bra! Men pga. sykdom som oppsto i dag så blir det noen timer med overtid på jobben i morgen tidlig først så langhelgen blir for min del mer en vanlig helg med 2 fridager om ikke annet... I morgen ettermiddag venter BA til London så det blir fin bruk av resten av helgen, og om ikke annet så får jeg jo tenkte på at timene på jobb før jeg reiser gir meg ekstra lommepenger i London ;)

Nyt helgen alle sammen :)

Travellingalf and Kristian like this.

Del denne siden