Freeeeeedag!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jørgen, 06. des 2013.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings!
    Trist å høre at folk har problemer med å komme seg til AMS. Kjedelig å gå glipp av et så flott opplegg som sikkert mange har gledet seg uhorvelig til.

    Her på det Sørlandske er solen tittet frem, og 1 plussgrad kan vi skryte av. Bare halv jobbedag i dag, så blir det hjem og nyte ettermiddagen alene. Litt rydding og tøyvask må til før det blir julebord i kveld på et av byens større hoteller på noen andres regning. Blir ikke bedre enn det.

    God helg ønskes, og til dere som ikke kom dere til AMS: Husk at litt alkohol kan umulig skade på humøret!! :p
     
  2. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen!
    Trist å høre at folk har problemer med å komme seg til AMS. En svak hangover her etter et meget velykket julebord på Ekebergrestauranten i går.
    Riktig god helg og lykke til med alle reiser!
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Er bitter.. Har flydd mye KLM siste tre månedene og har tre t/r med KLM scheduled før nyttår. Så kunne svært gjerne tenkt meg og være tilstede på arrangementet av den og mange andre grunner :-( Mangler vel bare et par tusen poeng på gullkort hos KLM/FB, men blir nok ikke i år. Får satse på neste år!
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Føler skikkelig med dere som ikke kommer dere avgårde på arrangementet. Jeg er jo ikke med selv heller, av samme årsak. Kjipt.

    Men desto bedre grunn til å få en MD-11 DO med FB trøste-gold til alle som er med. Jeg kunne svært gjerne tenkt meg FBG nå, så Tommy... Giddy-up, and get that MDDo running ;)

    Ha en fin dag, og lykke til hos KLM. Jeg skal få svingt meg ut og fange en grevling som jeg planlegger å trø ned i gapet.
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SOLA, definitivt ikke noe sol her i dag, men kraftig vind på andre dagen. Et digert grantre har rotvelta like ved kontoret, men den strøk ned langs veggen, phuuu.

    Ellers er det "indretjeneste" i dag for her kommer pensjonistene på jule lunsj i dag, det blir stas :)

    Synd med været i forhold til dere som ikke kommer dere til AMS, skikkelig kjiipt, vi får håpe det går bedre til julebordet på torsdagen.

    Men, dere får nå alle ha en bedre dag.
     
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    SAS har crew og fly spredd rundt mange steder der de ikke skal være, og stormen raser fortatt. Dermed blir det fort en del jernspon i smøreolja ...

    G'morgen fra et lummert vestsørøst. Her skal siste arbeidsdag før helgen gjennomføres. I kveld blir det test av julekonjakken og i morgen er vi invitert på 'Tacky Christmas Sweater party' ... håper de har brennevin - ellers blir det en tung aften.
     
  7. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    FB trøstegold kunne vært noe ja! Har regnet litt og ser at jeg kommer til å havne på ca 37.000 poeng av 40 som er gullkravet. Blæh :-(
     
  8. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Heia dere. Skulle vært avgårde med. SK4016 klokka 1100 men den ble kansellert gitt. Var rimelig kjapp på 05400 og fikk sikret plass på SK4046 klokka 1935 i stedet. Eneste som var ledig. Ellers er det stappet fullt på alle avganger over fjellet. Så jeg håper den går. Mistenker at den muligens blir forsinket siden LN-RPL just landet i AES en time forsinket.

    SAS har fortsatt en enorm backlog med folk som ikke har kommet avgårde så jeg er ikke alene. Det sies at alle fly til Bergen er fulle og det er ikke ledig kapasitet før søndag på den strekningen.

    Nuvel, man slapper av med en pils mens man venter....
     

Del denne siden