regn igjen da....ikke noe nytt der altså. Men likefullt motorsykkel til jobb. Helga tilbringes hjemme ?! og på fotballcup med eldstemann Ha en flott fredag
Kjenner flylysten komme, men fortsatt noen uker igjen til ferie og Norge på langs i SAS plus. Håper det kommer noen gode reisebrev i helga så man har noe å trøste seg meg. God helg til alle.
God morgen (eller kveld) fra Odense! Natten har blitt tilbragt våken for å gjøre ferdig en hjemmeeksamen i Økonomisk Vekst og hvis jeg hører noen nevne "Papal Schism", "Market establishment" eller "break in trends" igjen de neste dagene kommer jeg til å dø. Innlevering om 4 timer og etter det skal det bli veldig godt å ta helg, før jeg må begynne å forberede meg til muntligeksamener i slutten av måneden.
God morgen fra Værnes Det begynner å klarne opp på vær fronten og det skal bli en meget bra overtid/arbeidshelg med Pullman Airtours her på flyplassen.
God morgen fra solkysten! 22 dager uten regn og rekorden på 28 dager fra 1913 kan bli slettet .... Har invitert til grillfest på terrassen i kveld .... med grillforbud blir det matlaging inne ... og fest ute. Det er heldigvis ikke drikkeforbud på egen terrasse
Så er ein ombord med Widerøe som skal ta meg med på fyrste del av dagens tur til Ålebyen via Vestlandets hovudstad. Ser fram til ei solrik helg med bl.a Fly&Øl med @Travellingalf. Ha ein strålande dag alle sammen!
Fin fredag fra Oslo. Strålende vær og full sol. Blir pakking og en flaske vin i kveld. DY til Malta på ettermiddag i morgen. Dykking og møter hele neste uke. Perfekt.
God ettermiddag fra Hvaler! Solen skinner jaggu har også! Deilig og varmt, og et bad er oppe til vurdering. Men frykter at det er litt for kaldt for pinglete meg. God helg, folkens!