Jeg vet at man ikke lager mailen manuelt Men siden jeg alltid har mindre poeng i mailen enn hva jeg faktisk har. Så må det jo være noe om at det forhånds produseres eller noe. Vet ikke om dem har for mange medlemmer til at IT systemet takler å lage til alle på en gang eller hva det er. Men så lenge mailen aldri har alle poengene mine, men stemmer med det jeg hadde noen uker før såeh. Ja. Men kan hende at det bare er på felles mail til hele EB. For nå på EBG mailen hadde jeg faktisk rett sum
Hehe... du kan trøste deg med jeg som EBD har ikke fått den mailen enda, men heldigvis kjente jeg noen som jobber i SAS som jeg fikk den av ganske tidlig.
Sjekker alltid spam'en når en mail savnes.. Dog ikke veldig viktig dette, kommer inn på tilbudet via en link som ble lagt ut tidligere og kjenner SAS-ansatte. Det vanskelige er å få med seg noen på tur (som jeg vil dra på tur med )!
Jeg har heller ikke fått noe på dette. Virker som SAS' policy på hvem som for tilbudene deres er like vilkårlig og uforståelig som OT
Det forekommer meg ganske merkelig at det kun er noen EBD og EBGs som får denne mailen. Selv har jeg aldri noensinne, verken som EBG eller EBD, fått noen som helst tilbudsmail fra SAS overhodet. SAS må gjerne kjøre targeted-kampanjer, men å prioritere noen foran andre i nøyaktig samme kundegrupper, for ikke å snakke om å prioritere EBG før EBD, skjønner jeg ikke helt. Men, da igjen, det er mye jeg ikke skjønner med SAS og av den grunn så er åtte av mine ti neste skandinaviske pendlerturer med British Airways og rødnese.
Mulig de som ikke får disse tilbudene må inn og abonnere på tilbud og nyhetsbrev. Lenge siden jeg satt opp brukeren i SAS systemet, men det er vanlig de fleste steder at en må forhåndsgodkjenne at en skal få tilbudsmailer tilsendt. mvh P.
SAS har, som vist på skjermdumpet over, en egen innstilling for nyhetsbrev under mine sider, som jeg alltid har hatt aktivert, samtidig som jeg har sørget for at ingenting med "SAS" i seg stanses av spamfolderen. Men likevel: ingen tilbudsmailer her i gården.
Jeg bestilte to VIP (GO) billetter til New York for ett par timer siden og de kan i alle fall kanselleres innen 24 timer. Så ja.
Takk. Har skjønt at tilbudet løper ut i dag, men får ikke svar på ferieønske før i morgen. Så da kan jeg bestille uansett
Jepp. Jeg oppdaget selv nærmest tilfeldig at det går ut i dag og bestilte derfor ett par billetter til New York for meg og en kompis uten å informere han. Så jeg sjekket ett par ganger ekstra at de kunne avbestilles - just in case Ca 5800,- Ålesund - New York tur/retur for to er sannelig en god pris. Så satser jeg på OT-oppgradering, oppgradering med poeng eller aller helst courtesy upgrade...