Går det å være så frekk? - Hertz

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Are, 03. nov 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ettersom jeg nå ved oppgjør av kredittkortregningen ser at jeg er trukket ca 300 kr etter innlevering av bilen selv om den var forhåndsbetalt har jeg nå fått nok og skrevet en klage til Hertz.
    Ekstra fakturering, manglende poeng og dette med falske anklager om skade på bil er helt håpløst. Tenk om jeg ikke var en hissigpropp og bare betalte det de krevde. grr....
     
    Scandipendler liker dette
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har kjørt bil i Sør-Afrika ved fire-fem anledninger, bl.a. hele veien fra Cape Town og opp til grensen av Botswana, og det har gått veldig fint hver gang. Men jeg vil anbefale deg å leie en leiebil av velkjent merke og av ett anerkjent selskap. Og viss du har tenkt deg utenfor allfarvei og/eller å kjøre safari på egenhånd så er det en fordel med en firehjulstrekker.
     
    Are and WannaBeFrequentFlyer like this.
  3. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Man skulle tro Hertz var nettopp et anerkjent selskap, men denne avdelingen virker jo bare å være en gjeng med røvere. Håper Hertz kaster dem ut av kjeden.
     
    tommy777 liker dette
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Har nå gått 2 uker uten at jeg har fått noen tilbakemelding her. "Opp til 10 virkedager" har nå passert og jeg forstår ikke helt dette.
    Enhver person med litt forretningsforståelse skjønner at man er godt tjent med å ha fornøyde kunder. Spesielt i en bransje med så høy konkurranse om returnerende kunder. Sinte kunder går lett til en konkurrent..
     
    NoLimit liker dette
  5. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ga opp Hertz. Altfor mye tull og surr på mange stasjoner, men opplevde aldri noen kriminell aktivitet som beskrives her.
    Kjører nå AVIS som innfrir langt bedre. Så langt...
     
  6. sondre

    sondre Medlem

    Innlegg:
    66
    Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Det hadde jo vært over middels interessant å vite hvordan dette ender.
     

Del denne siden