Gjennomførte overnattinger Thon

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av livinspeed, 24. okt 2023.

Tags:
  1. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    396
    Likes mottatt:
    899
    Bonuspoeng:
    93
    Fant ikke noen eksisterende, så etter inspirasjon fra hhv Strawberry og Scandic starter jeg like greit en:)

    Hotell: Thon Hotel Høyers, Skien
    Status: Black
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgradering: Ingen
    Lengde opphold: 2 netter

    Ganske nøyaktig ett år siden på dagen siden forrige opphold, og det minte meg fort på hvorfor jeg heller har valgt Strawberry i byen i mellomtiden. Fikk vann og ble tilbudt en remse sjokoladekuler ved innsjekk. Rommet var i og for seg var OK, men badet var helt krise. Jeg er 178, har normal BMI og skjønte at dette ble alt for trangt - jeg prøvesatt med klærne på og måtte sitte i 30 grader mot høyre og selv da buttet knærne i døra. Sjekket layouten på døra (det desidert verste rommet) før jeg gikk ned igjen for å prøve lykken etter å ha sett at det var tilgjengelig både standard, superior og ymse suiter for hele oppholdet. Påpekte Black-status og at det var ledig for booking i app i alle kategorier, men det var ingen kjære mor, "beklager det er fullt i morgen, du kan eventuelt få et annet men må bytte tilbake i morgen, jeg kan ikke gi deg suite". Alt jeg ville ha var et rom der jeg kunne bruke badet på en ordentlig måte om det så var et annet standard-rom, men måtte gå slukøret opp igjen. En trøst i alt, det hadde i hvert fall "Holmen-hylle":p

    Jeg skjønner heller ikke hvordan det skal være så vanskelig å finne et blandebatteri som faktisk passer til servanten slik at ikke 3/4 av vasken er overflødig?
    [​IMG]
    [​IMG]

    Heldigvis tilbake til det trygge jordbæret neste uke:cool:
     
    CecilieL90, Kalsnes, jonss and 7 others like this.

Del denne siden