Gjest *Gold

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Mbj, 25. aug 2016.

  1. Mbj

    Mbj Aktivt Medlem

    Innlegg:
    264
    Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93
    Ettersom jeg har forstått det, har man alltid mulighet til å ta med seg gjest i lounger som *Gold (forutsatt at begge flyr med *A). Men hva med andre goder som fast track, prioritert bagasje og prioritert ombordsstigning? Finnes det noen regler på dette, eller hva er evt deres erfaring?
     
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Er ikke 100% sikker, men tror det må være samme PNR(Billettene er bestilt samtidig) for å få fast track, prioritert bagasje og prioritert ombordsstigning.
     
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Har nettopp reist GMP-CJU med OZ hvor vi var 8 personer på samme PNR. Ingen problem å sjekke inn alle samtidig, pri tag på samtlige innsjekket kolli og alle gjennom pri boarding.

    Som deg, er jeg usikker på reglene her, men min erfaring er at så lenge det er samme PNR går det greit.
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Spurte *A angående Gold Track engang og da fikk jeg beskjed om at gjest ikke var tillatt selv om jeg har hørt om flere som har gjort dette uten problemer.

    Hadde med oss en statusløs på tur for litt siden og han kunne sjekke inn med oss uten problemer (fikk også pri bagasje). PS: Vi hadde forskjellige PNR.
     
  5. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Nå reiser jeg ofte alene, men de gangene jeg har reist med kollega eller fruen som er sølv eller statusløs har jeg alltid fått ta med vedkommende i goldtrack og har fått pritag på alle innsjekkede kolli, vel og merke om goldtrack/pritag har vært tilgjengelig.
     

Del denne siden