Glad fredag fra Haugesund

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 09. jan 2015.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen:) Tror dette hotellet har blitt min nye favoritt. Clarion Collection Hotel Banken med 53 rom. Nå venter snart en 737 på oss som skal ta oss over fjellet og til en helg uten en eneste avtale. Digg! Ha en flott start på helgen du også.

2. Reidar

Reidar Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra gullstua OSL . Nok en gang UA 39 til EWR . Tre dager denne gang. Tilbake 22. Jan til FLL. Bare 9 dager siden vi kom med UA 39. Ligner LITT på Fnate og BA :D God helg.

3. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    TGIF!!
    Denne uka har jo egentlig gått ganske fort. Nå gleder jeg meg mest til sove-lenge-lørdag. Ja, i det hele tatt skal det ikke bli feil med helg nå.
    Blir vel nok aktiviteter denne helgen. Junior har bursdag på søndag, så lørdag ettermiddag blir det familieselskap mens han skal spille fotballturnering på søndag. Dog starter den ikke før kl 0830 (Stønn & Grøss!). Jeg har foreslått at Farmor kan være med på den, men hva tror dere poden svarte? "Pappa må være med". Jodda. Ble glad for den ja! Er det rart jeg drikker?

Håper du rekker å ta av før stormen kommer!

Ha stormfull helg!

EB liker dette
  4. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God våt morgen fra Sola, her venter vi "it skikkelig dritavær" i løpet av dagen. Om et lite øyeblikk skal jeg avgårde for å levere inn min kjære firmabil - en Landcruiser og jeg får faktisk ikke ny heller, men greit nok da den ikke er kjørt mer enn 70K på 5 år.

Hold på hatten og ha en flott helg :)

5. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Fredag, ja. En herlig fredag med en haug minusgrader, solen skinner ihvertfall.

Full uke er snart over. Ha en herrrrlig helg!

6. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Sol og fint litt lenger sør også .. tempen dupper rundt null, men vinden er suuuur ...

Kjerringa er på vei til SC, guttungen skal rett på overnatting hos en kompis etter skolen .. bikkjene og jeg får en herlig alenekveld. :)

Del denne siden