Glad fredag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 16. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. En rask tur innom kontoret før den årlige EU-kontrollen hos bedriftslegen. I 9-tiden bør jeg sitte i bilen på vei til Verdens Ende og feiring av 17. mai. Ha en fin fredag og en enda bedre helg.
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Trøtt morgen meldes fra Sola men det er bare å kaste seg over dagens aktiviteter med et smil.
    Dagens planer er 2 møter før lunsj, klargjøre for en liten Sørrlandstur til uka.
    I kveld, dugnad på skolen ifm 17-mai feiringen som skal finnes sted der i morgen.
    En bedre dag ønskes :)
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Yes det er fredag!
    Blir nok en våt 17. mai i Bodø i år, og de som skal bære fanene får holde godt i dem, da det blåser 18 knots med 25 i kastene :)
    Ha en super dag :)
     
  4. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra tigerstaden..Ikke stort som skjer enda, bortsett det blir en MR til Alicante senere i ettermiddag/kveld.
    Ellers kunne jeg på twitter lese tidligere idag, at Politiet måtte vekke en kvinne som hang med hode oppi en søppelkasse - sovende. Jaja, noen har vel begynt 16.mai-feiringen vel tidlig. Hver sin lyst..

    Ha en strålende dag - edru eller ei :eek:o_O
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra det Sørlandske.
    Siste kontordag denne uka iallefall. 17 mai været melder overskyet på formiddagen og oppklaring utover ettermiddagen og max 13 grader. Ikke det helt store altså, men dog bedre enn regn.

    Legetime bestilt i dag til en betent tå som plager meg kraftig. Håper å slippe amputasjon, men uansett må noe negl fjernes og det kommer sikkert til å gjøre au. Er det rart jeg drikker? Må jo bedøves!

    Ellers ingen planer. Blir vel å lade opp til man skal halte rundt i morgen.

    Hoy!
     
  6. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hihi, fikk akkurat vite at jeg hadde vunnet den der julebrevkonkurransen! En iPad mini er sikkert greit å ha med seg på tur.

    God morgen forrsten... :) I Bergen er det, som vanlig, grått og kaldt og jeg ser for meg at russegutten i huset her kommer til å være ganske halvdød, både av forkjølelse og div. alkoholer, i morgen. Siden Mr. No-Backpacker er i Kina og det bare er russen og meg igjen, blir det nok en rolig feiring her i huset. Med mindre alle sammen kommer hjem hit for å spise i natt... :) (Som den kule moren jeg er har jeg sagt at de gjerne må komme, også om de ikke er helt edru... :) )

    Xxx
     
    Ruby and Henning like this.
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God Lille Søttende Mai!

    For øyeblikket er jeg uten pass og følgelig låst til å holde meg innafor Schengen de neste par ukene. Eller strengt tatt Norden siden jeg ikke har noen annen form for godkjent ID i det store Utlandet. Forhåpentligvis kommer passet i posten i slutten av neste uke med et fint visum klistret på en av sidene.
     
    SASDC8 and LN-FHU like this.
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Goooooo ettermiddag fra Trondheim :)
    Jobb,smådårlig form utpå formiddagen kjenner jeg...... håper det gir seg.

    Ha en sykdomsfri dag o_O
     
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Du får finne deg noe sterkogseksti ;)
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Personlig mener jeg at en type hjernevasking de bruker i Men In Black kunne være på sin plass .. fhjern alt om Airbus fra hjernen. :)

    Ellers er det en fiiiiin dag å være Stabækgutt ...... :cool:
     
    SASlovah4evah and AndersB like this.

Del denne siden